Skip to main content

Ten eerste is het belachelijk dat op de hele site er nergens een mogelijkheid wordt geboden  om rechtstreeks een vraag te stellen. Alls wordt afgedaan met FAQ's ook als je antwoord er niet bij staat.

 

Mijn vraag is deze: als ik alleen internet wil betaal ik 50 per maand met de eerste 6 maanden een korting van 15 euro.

 

Als ik internet en tv wil betaal ik precies hetzelfde!

 

Alleen internet zou dan toch goedkoper moeten zijn?

Waar bekijkt u de prijzen dan? Op de site van kpn vind ik dat niet.  Daar staat de prijs voor alleen internet.  De optie tv kunt u daarna kiezen met de bijbehorende prijs. 


https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet/7336097

 

https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/


Ik zie dit via jouw link 

 


ja dus als je geen tv wil betaal je net zoveel. dat is nu juist mijn punt

 


Ja, tv (1 tv) is de eerste 6 maanden gratis. Daarna 10 euro. De eerste 6 maanden is dus met tv net zo duur als zonder. Wat is het probleem? Wilt u dat niet ofzo?


ik wil alleen internet dus als ik dat zonder tv wil zou dat goedkoper moeten zijn dan tv en internet samen. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?


ik wil alleen internet dus als ik dat zonder tv wil zou dat goedkoper moeten zijn ...

Niet als de prijs van tv 0 euro is.

Als je er voor kiest om een product wat gratis is niet te nemen, dan ga je daar door dus niet minder betalen. Lijkt me logisch. 


je wil het gewoon niet begrijpen. typisch. Lijkt een beetje op de gespeelde vergeetachtigheid vn onze MP gisteren.


je wil het gewoon niet begrijpen. typisch. Lijkt een beetje op de gespeelde vergeetachtigheid vn onze MP gisteren.

Ik snap niet waarom u zich druk maakt over de prijs van een product wat u helemaal niet hebben wilt. Waarom kijkt u er überhaupt naar?

Waarom meent u dat u voor alleen internet minder zou moeten betalen als tv gratis is? 🙄


Dat je iets niet snapt, geeft al aan dat je titel ‘expert’net zo'n lachertje is als je reactie . Prijs vergelijkend kom je uit bij tv en internet. Ik denk dat wil ik niet, dus dan kijk ik wat internet kost zonder tv. Dat is net zo duur. Is het dan vreemd dat je je afvraagt hoe het komt dat internet alleen NET zo duur is als Internet met TV. Volgens jou wel dus. Je bent dus zo'n geweldige expert dat je weet dat ik een product niet wil hebben? Je moet waarzegger worden op de kermis. Maar, na deze absurde reactie krijg je wel achteraf helemaal gelijk: Ik ga zeker niet in zee met jullie. Expert in bullshit


Op dit forum helpen klanten elkaar en gaan we niet zo met elkaar om. Uw laatste reactie is ongepast. 


ik wil alleen internet dus als ik dat zonder tv wil zou dat goedkoper moeten zijn dan tv en internet samen.

Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

Als TV een extra verdienmodel is, kan het in theorie makkelijk zo zijn dat een provider het voor 0 euro ter beschikking stelt. Dan verkopen ze volgens de boeken meer TV, wat soms nodig is om goede deals te kunnen sluiten in TV land. Grote leveranciers kunnen richting KPN eisen dat KPN alleen hun content krijgt als ze voor b.v. minimaal 90% van de klanten ook TV leveren zodat die leveranciers er vrij zeker van zijn dat de massa hun content bekijkt (meestal reclame). B.v. FOX speelde dat soort spelletjes, nou ja mes op de keel zal het meer zijn denk ik.


Hoi @deabsoluutuniekegebruikersnaam,

Ik begrijp dat er een hoop verwarring ontstaat. 

Standaard internet van 50 m/bit is momenteel (april 2021) 42,50 internet en tv kost 52,50. Op beide abonnementen hebben wij momenteel een actie lopen dat het abonnement de eerste 6 maanden 35 euro kost. Het klopt dat de eerste 6 maanden de prijs van internet en internert+tv hetzelfde zijn, echter gaat het hier om een tijdelijke actie. Na de actie periode is een abonnement zonder tv goedkoper dan een abonnement met tv, je neemt immers minder diensten af. Hopelijk is hiermee jouw vraag beantwoord.


@deabsoluutuniekegebruikersnaam  Er is in ieder geval 1 provider (voor particulieren) die ueberhaupt geen TV heeft, je kan alleen maar internet afnemen. Maar ik gok zo dat   je daar op voorhand al gillend wegrent.