Skip to main content

hallo wij hebben nu sinds begin april kpn 200mb internet snelheid abonnement afgesloten, sinds begin april halen wij de beloofde snelheid niet via de WiFi bekabeld geen enkel probleem er zijn zoals jullie waarschijnlijk in het systeem kunnen zien al talloze monteurs geweest en telefoontjes gepleegt maar niks werkt. Ook hebben we al een andere type modem gekregen maar ook dit was zinloos. Ook hebben wij 2 versterkers gekregen maar je raad het al niks verbeterd.

Ik heb zelf bijna wel elke dag de kpn wifi tool moeten aanslingeren om de wifi weer op gang te krijgen maar na nog niet eens 2 minuten gaat de snelheid van 200mb naar nog niet eens 10mb en dat gebeurt constant graag met een keer een goede oplossing komen alsjeblieft en niet onnodige tips wat we al 1000keer geprobeerd hebben en de monteurs zelf ook.

Hoi Danelo, welkom op het forum! Het is druk hier waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren. Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met dergelijke terugval. Het lijkt mij dat als er al meerdere monteurs zijn geweest en de standaarddingen (wifi manager etc...) niet helpen, dat de enige oplossing dan het plaatsen van aanvullende wifi access points is. Of, als je die al hebt, het verbeteren van de plaatsing daarvan.Â