Skip to main content

Hallo Kpn,

Ik kijk eigenlijk vnl nog netflix en wil daarom overstappen op internet Only. Ik heb ook een mobiel

Sim only lopen. Bij tmobile betaal ik zonder enige korting 35, voor 100-100 internet only.

Aangezien ik zeker niet de enige zal zijn die lineaire tv

Moe is vraag ik me af of jullie niet met een leuk

Voorstel kunnen komen. Zo rond de 30 eu lijkt me

Prima. Ja nu heb ik nog fox sports en ziggo sport,

Maar daar ben ik binnenkort ook wel klaar mee.

Dus Kpn het liefste 100/100 internetonly.

Iemand??

 

 

Hallo @kpnglasvezeleensproberen027 

 

Bij KPN ben je niet verplicht om TV af te nemen. Geen TV, dan bespaar je minimaal 10 euro per maand. Voor de rest staan de kosten vast. Dat valt verder niet over te onderhandelen. Hieronder staan de tarieven volgens KPN Hussel: 
 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

 


Hoi Glasvezelproberen, welkom! Noordzee geeft al een overzicht van de opties. Je kunt voor jezelf in je MijnKPN kijken waar je op uitkomt als je tv eruit zou halen. Dit doe je dan via de optie ‘abonnement wijzigen’. Je kunt daar dan wat heen en weer klikken om te zien wat het qua prijs voor je betekent.