Skip to main content

Op dit moment heb ik een internet + tv abonnement. Is het eventueel mogelijk om een internet only abonnement te kiezen en daarbij nog wel het ESPN tv pakket? En dus verder helemaal geen tv onderdelen?

Hallo @Digilike, nee, dat kan niet. 


Bedankt voor het antwoord. Via X heb ik ook contact gehad met een KPN medewerker, die dit bevestigt. Jammer. 


@Digilike Je kan internet only van KPN afnemen en CanalDigitaal met ESPN Compleet nemen, kost alleen 15,- per maand, veel goedkoper dan TV van KPN + ESPN Compleet


@Digilike Je kan internet only van KPN afnemen en CanalDigitaal met ESPN Compleet nemen, kost alleen 15,- per maand, veel goedkoper dan TV van KPN + ESPN Compleet

Goed idee!


Goeie, TDN.

Alle informatie over de Canaldigitaal app heb ik op m'n site. Inclusief links naar CD zelf.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-canaldigitaal/ 

En je krijgt ook toegang tot het aanbod van de CANAL+ streamingdienst!! Overigens via de de CD app.


Nogmaals hartelijk dank voor de antwoorden! Inmiddels heb ik nu alleen internet van KPN en heb ik afscheid genomen van het tv pakket.
 

Het begon voor mij wat te wringen dat ik nauwelijks nog lineair tv kijk en dan relatief veel betaal voor een tv pakket waar ik nauwelijks gebruik van maak. Bij terugkijken van programma's op de commerciële zenders had ik te maken met de ellenlange reclame. Voor mij een reden om me inderdaad aan te melden bij Canal Digitaal. Daarnaast heb ik ook een proefabonnement op NLZiet. Daar ontdekte ik dat het terugkijken van programma's op de commerciële zenders veelal zonder reclame is. Eens even kijken welke ik uiteindelijk wil overhouden. ESPN wil ik sowieso blijven kijken voor Eredivisie Live en dan is inderdaad Canal Digitaal zeker een goede optie. 


Ik was dit onderwerp gaan volgen omdat ik benieuwd was naar het antwoord, ik ben totaal niet ingevoerd op dit gebied dus zocht ik even  op : “ESPN online”
Dat lijkt te kunnen zo te zien op espn.nl
Maar, O ja, nu zie ik het, je moet dat via een TV aanbieder doen : https://campagne.espn.nl/abonneren
Waarom niet rechtstreeks via een willekeurige internetverbinding ?

Dat zal wel weer met rechten te maken hebben, al dan niet door afspraken uit het verleden toen men de kip met gouden eieren verkocht :-/

Nu ja, tot zo ver dit hardop denken van een onwetende op dit gebied, gelukkig heb ik er zelf niet mee van doen. Ik kan het overigens “gratis” bekijken -via een niet-kpn verbinding- als in een kaartje aan zou vragen. Gratis is relatief, want het is in de prijs inbegrepen, cq koppelverkoop, als ik zo vrij mag zijn :-/

Heeft iemand nog een aanvulling op dit "hardop denken", mogelijk nuttig voor andere meelezers.