Skip to main content
Beantwoord

Internet ontzettend traag zowel kabel als wifi. Niks veranderd in mijn instellingen. Storing? Speedtest schokt heen en weer in snelheid.

• February 3, 2021
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik ontdekte net dat mijn internet ontzettend traag is. Ik heb niks veranderd en gister was het nog normaal. Ik heb een 200mbit glasvezel abbo. Via zowel wifi als de kabel geeft het volgende resultaat:

Is er een storing?
Heeft KPN btw uberhaubt nog een telefonische helpdesk of een chat? Ik kan nergens een contact optie of telefoon nummer vinden. Behalve dan dit forum.

Met vriendelijke groet,

Jorin

Beste antwoord door Robinderobot

@Joep1965  Het probleem is inmiddels niet meer aanwezig. Ik denk dat er wat storingen waren.
Toch bedankt voor je reactie!! :muscle:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Nieuwkomer
  • February 9, 2021

Hier (Zwolle) het zelfde….. Amper 10Mbps (aan de kabel, dus niet via WiFi)

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 9, 2021

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen idm

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 9, 2021

@Robinderobot heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 9, 2021

@Joep1965  Het probleem is inmiddels niet meer aanwezig. Ik denk dat er wat storingen waren.
Toch bedankt voor je reactie!! :muscle: