Skip to main content
Vraag

Internet onwerkbaar traag, klantenservice neemt mij niet niet serieus

• December 12, 2025
  • 0 reacties
  • 6 keer bekeken

Erikjan_r
Nieuwkomer

Het ineternet is opeens super traag. Veel websites willen niet eens meer laden. Dan krijg je de melding controleer de verbinding. Dit is zowel op een laptop via wifi als rechtstreeks met een kabel op het modem. 

Op de helpdesk kreeg ik een medewerker die beweerd dat dit komt om dat er een telefoon en een smart tv op zijn aangesloten. En de verbinding daarvoor te traag is. 20mb is indd. niet veel maar het werkt al jaren prima en die tv draait alleen af en toe youtube. TV kijken zelf gaat via de schotel. 

De oplossing van de klantenservide de verginding naar 50mb zetten. Dit gaat alleen niet werken nu haal je op speedtest 5mbit up en 0,4mbit download met een ping van 400. 

En het heeft jaren prima gewerkt. 

In augustus is het het zelfde voorgevallen geweest en toen is er een monteur gestuurd door kpn die heeft iets in de centrale langs de weg gedaan en een nieuw modem neer gezet dat heeft toen een maand of 2 weer goed geweest.  

Het vervelendste is nog dat je niet serieus wordt genomen door de helpdesk. Ik kon of verhogen naar 50mb voor nog meer geld tijdelijk even verhogen op te kijk of dat werkt kan niet. Of op eigen kosten een monteur regelen via een website. Alleen die website kon ik dus niet op komen om dat hij niet wil laden. Hij geeft de melding laden duurt lang controleer je verbinding. 

Ben er wel een beetje klaar mee zn service na al die jaren. jammer..

Het hoeft echt niet super snel te zijn maar gewoon een website bekijken zou toch moeten kunnen.