Skip to main content

Wij hebben een nieuwbouw appartement gekocht dat eerste helft december 2024 wordt opgeleverd.

Maar dan kunnen wij nog lang niet verhuizen want het moet nog helemaal worden aangekleed: schilderwerk, keuken, badkamer, vloerbedekking inbouwkasten etc. Dus we zijn nog wel enkele maanden bezig met alles in te richten.

Tot zo lang wonen wij in ons oude huis waar we een intenet en TV aansluiting van KPN hebben.

Graag willen we wel alvast de aansluiting van KPN in het nieuwe appartement regelen zodat alles incl. Wifi etc werkt zodra we verhuizen.

Wat is de beste manier/procedure om dit bij KPN te realiseren?

Hallo @cmls ,

Kan ik internet op twee adressen gebruiken tijdens mijn verhuizing?

Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt wel een nieuw abonnement bestellen op je nieuwe adres. Er zijn twee mogelijkheden:

• Een nieuw abonnement met een maand opzegtermijn op het nieuwe adres. Je kan dat abonnement opzeggen wanneer gewenst en je oude abonnement verhuizen naar je nieuwe adres.
  • Een nieuw jaar abonnement nemen op het nieuwe adres en je oude abonnement opzeggen.

bron: 

Wat betreft het doorgeven van de verhuizing aan KPN: 

Hoe geef ik mijn verhuizing door aan KPN?

Jouw internet en tv verhuizen met je mee. Geef jouw verhuizing online aan ons door. Je krijgt daarna van ons een bevestiging. Al je producten en diensten van KPN blijven het gewoon doen op je ‘oude’ adres totdat je bent verhuisd. Na je verhuizing ben je snel online, want je e-mailadres, wachtwoorden, wifi, TV pincode en tv-opnames blijven hetzelfde en gaan mee naar je nieuwe adres.

Verhuizen

Reageer