Skip to main content

Hoe kan het toen ik een pakket afsloot bij jullie dat via postcode check 200mbit haalbaar was op mijn adres. Alleen heb altijd pakket van 100mbit gedaan. Wilde het nu verhogen naar 200 en dan staat er nu maximaal maar 108 beschikbaar. Waar komt deze verlaging ineens vandaan.

Vul in onderstaande link je postcode etc in en zet de uitkomst in je volgende reactie

 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl


 


Als je een abonnement van KPN hebt dan zou je met bonded koper inderdaad 200 Mbits kunnen krijgen, heb je een abo wat via Telfort naar KPN is overgezet dan kun je dit niet krijgen.

 

Vul in ieder geval je postcode, huisnummer en klantnummer in op je forum profiel dan ziet webcare kpn wie je bent


Ja ik heb een abonnement van kpn.  Hoe kan ik dat regelen dan , dat bonded koper?

 

 


Er valt niets te regelen.  Vanwege corona wordt pair bonding niet gerealiseerd.  Er gaan daarvoor geen monteurs ingezet worden.


Bonded koper wordt i.v.m. corona nu niet geactiveerd.

 


Aha ok , nou dan wachten we maar


@Kimbrand010 zodra het weer mogelijk is moet er inderdaad een monteur worden aangestuurd die een speciaal kabeltje vanaf je ISRA punt moet installeren die op het modem wordt aangeslotenÂ