Skip to main content

Vanochtend om 8 uur een SMS gekregen dat de wijziging van mijn abbo doorgevoerd is. 

Nu dus KPN Hussel 200/200 , de snelheid is echter nog niet verhoogd. Ik kom nog steeds op mijn oude snelheid bij de KPN speedtest (100/100). 

Ik mag toch aannemen dat als ik een SMS van KPN krijg dat de wijziging doorgevoerd is en ook in mijn producten zie dat ik Hussel Internet 200 Mbit/s heb de snelheid dan dus ook gewijzigd is?

Experia box ondertussen al een keer gereset maar de snelheid blijft rond de 100 Mb/s helaas.

Eerste vraag is dan: Meet je dit wel bekabeld?


U heeft een pc of laptop met een gigabit netwerkpoort? Of test u de snelheid via WiFi?

Laptops van enige jaren geleden willen soms nog wel eens een 100 mbit netwerkpoort hebben. 


Ik test vanzelfsprekend bekabeld en rechtstreeks op de experia aangesloten. De PC heeft een gigabit poort.

(ik ben netwerk technicus dus gelukkig weet ik wat ik doe) :grin:


Hi @RvdHeeft, bedankt voor jouw bericht! Het zou inderdaad na dat sms'je sowieso omgezet moeten zijn.. Het is nu alweer 2 dagen later, is het inmiddels al aangepast en haal je nu 200/200? In de systemen staat het abonnement wel op actief namelijk.. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van de hogere snelheid hoor ik het graag! Wil je dan ook aangeven welke Experia Box je van ons in gebruik hebt?


Ondertussen inderdaad nu 200 Mb, thanks


Top, dat is fijn! Als ik je nog ergens anders mee kan helpen dan hoor ik het graag!


Reageer