Skip to main content
Beantwoord

Internet snelheid van mijn abonnement

• November 30, 2020
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

Hoe/waar kan ik zien hoe snel internet ik in mijn abonnement heb?

Also: is het niet raar dat dat niet gewoon in mijn factuur/online/klantoverzicht staat aangegeven?

m.v.g.

Sebastiaan

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Zaklamp02 , het staat in je contract.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • November 30, 2020

Hallo @Zaklamp02 , het staat in je contract.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Dank! Ik vind het wel onhandig hoor; moet ik 1,5 jaar terug-scrollen in mijn mail. Lukt wel, maar is toch wel behoorlijk ouderwets @KPN? 

Maar goed, ik zie nu dat ik 50mbps heb, maar qua prijs voor ongeveer de dubbele snelheid betaal. @KPN: moet ik dan maar overstappen? Of is er een trouwe klanten korting die ik mis?

• November 30, 2020

Hallo @Zaklamp02 , als je toentertijd het contract uitgeprint had en in een map met belangrijke papieren bewaard had je het denk ik sneller terug gevonden.

Je kunt via MijnKPN kijken of er alternatieven zijn tegen een aantrekkelijker prijs.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Bedankt JanD! Ik ga direct al mijn contracten uitprinten

• November 30, 2020

Bedankt JanD! Ik ga direct al mijn contracten uitprinten

Hallo @Zaklamp02 , heel verstandig, want als de mail, om wat voor reden dan ook verdwijnt heb je niets meer.

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • December 3, 2020

Ik zie dat je al goed geholpen bent door JanD @Zaklamp02. Je kunt inderdaad altijd kijken of je jouw pakket kan veranderen naar Hussel. Het zou goed kunnen dat dit voordeliger voor je is. Heb je hulp nodig of vragen, dan weet je me hier te vinden!