Skip to main content

Hallo ,

ik heb een Abbo tot 50 Mb/s ben al blij als ik 11 Mb/s bekabeld haal.

is bondedpair op dsl een mogelijkheid/oplossing om hogere snelheid te halen

thnx

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


Je hebt het vast al gezien dat pair bonding mogelijk is met de snelheid. Geweldig is het niet maar je gaat er op vooruit.  Een medewerker van kpn reageert over een paar dagen en helpt je verder. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


dan komt vanzelf de volgende vraag , waar vraag ik dit aan en zijn hier extra kosten mee gemoeid

 


De medewerkers die op uw bericht reageert maakt dat voor u in orde zonder extra kosten. U hoeft alleen maar geduldig te wachten :wink:


Alles ingevuld en de geduld modus aangezet :sunglasses:


Hoi @ruijters!

Ik zie dat er inderdaad pairbonding mogelijk is op jouw adres 🙂. Dat is goed nieuws.

Helaas heb ik tegelijkertijd ook wat minder goed nieuws 😞. Per 09-11 stoppen we tijdelijk met het overzetten naar pairbonding. 

Met het oog op het coronavirus beperken we de reisbewegingen en het aantal contactmomenten van onze monteurs. Wanneer we dit wel weer gaan doen, durf ik helaas niet te zeggen.

Ik zal dus nog wat meer van je geduld modus moeten vragen.


Dit is zeer jammer , gezien het feit dat ik ook soms thuiswerk . Is er enig zicht op wanneer hier weer mee gestart gaat worden.


Snap ik heel goed! Helaas is er nog geen zicht op wanneer we weer gaan starten hiermee.

Dat zal afwachten worden, omdat we zullen moeten kijken hoe de situatie rondom het coronavirus zal verlopen. 


Goedenavond , even een kort vraagje. Is er al enig zicht op een datum.:thinking:

 


Goedemiddag @ruijters, helaas nog niet :frowning2:


1 tv aan en 1 laptop yippie maar internet wel 1,60/mnd duurder . als ik dan 1,6 Mbit meer krijg.

 


Gelijke situatie , enkele minuten later. ,-)

 

 


Hoi @ruijters, bedankt voor je geduld! Ik heb inmiddels goed nieuws! We kunnen je lijn weer omzetten naar Pairbonding. Om dit te regelen kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 


@Thomas , vandaag (14-5) contact via de chat gehad en alles is in actie gegaan. krijg nog een mail voor de afspraak . :thumbsup: Als het gaat , gaat het snel :thumbsup:


we have bonded pair

en dit is via wifi , was het wachten waard :thumbsup: thnx