Skip to main content

Ik heb na de installatie door een monteur soms veel minder bandbreedte op mijn internet waardoor teams etc niet of nauwelijks werkt. Dit kan soms 20 min duren en soms 1 keer per dag zijn en soms meerdere keren per dag. Ik heb dit zowel via een kabel als met wifi. Nu werk ik middels een amplifi oplossing maar daar geeft KPN geen ondersteuning op (ondanks dat de monteur dit wel heeft aangesloten en aangaf dat dit een super oplossing was) Ik moet daarom het modem maar herstarten…..de standaard oplossing om je in het bos te sturen en wederom daarna te bellen dat het niet opgelost is. Dat door de herstart van de modem alles weer naar de fabrieksinstelling staat is dan de klant zijn probleem…..

Net 1 week klant van KPN en al twee keer totaal niet geholpen en zelfs misleid…..

Over spijt gesproken….

Hoi @Hanlan . Welkom op het forum.

Ik lees ‘Teams’ . Is dat de enige applicatie waar het probleem zich voordoet? 


Nee alle video prigramna s van YouTube tot Google meet etc.


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik je lijn doormeten.


Het probleem is dat de lijn al door is gemeten en omdat de dip niet continue is maar slechts af en toe gaat het doormeten tot op heden goed ik ga foto’s maken met tijdstip van dip misschien kunnen we dan kijken of daar te achterhalen valt...


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.