Skip to main content
Vraag

Internet valt constant weg en is na 2 maanden nog niet opgelost

• April 10, 2025
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik ben al sind 26 februari aan het bellen met KPN.

Internet valt constant weg. Daar meerdere weken  bellen kwam er iemand achter dat de koper verbinding zonder opdracht is afgekoppeld. Daarna weer allemaal toezeggingen gedaan, maar nog steeds geen oplossing. Elke keer komt er weer een medewerker die een vinklijstje afloopt, maar niet echt luistert of met een oplossing komt. Is dit nu de dienstverlening van KPN. Ben al jaren klant, maar door een fout die KPN zelf heeft veroorzaakt ben ik al weken aan get belken en niemand lost het op. 

Het is nu 10 april en ik ben geen stap verder gekomen.  Wanneer worden wij echt geholpen? Of moet ik overstappen naar een andere provider? Is dat wat jullie willen? Ik verzoek jullie dringend om het probleem op te lissen. Anders ga ik stappen ondernemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 14, 2025

HI ​@VWieringen, welkom bij onze community. 

Voor de duidelijkheid: jouw koperverbinding is ongewenst uitgezet en sindsdien niet meer aangesloten geweest. Je hebt nu ook enkele weken helemaal geen verbinding meer? Begrijp ik dit goed? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook nakijken. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2025

Klopt, KPN meldt dat als het eenmaal uit is gezet dat het niet meer aangesloten kan worden.

diverse callcenter medewerkers gesproken die alleen vanaf een lijstje werken maar niet met een oplossing komen.

noodpakket al 5x opgestuurd, maar nooit ontvangen.

2x een monteur sturen om glasvezel aan te sluiten terwijl de glasvezel nog niet naar binnen is. Ook de afspraak van onder leverancier om glasvezel naar binnen te brengen is nog steeds niet ingepland.

daarnaast nogeens 3 medewerkers gesproken die ook gefrustreerd zijn over eigen KPN beleid. 

NIEMAND komt met een oplossing. KPN medewerkers adviseren ons om de pers op te zoeken. Wat is dit voor organisatie??

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 16, 2025

Dat laatste advies vind ik inderdaad erg bijzonder. Ik kijk zoals gezegd ook graag mee naar wat hier aan de hand is, zou je dit alsnog willen doen? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook nakijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Serieus moet ik weer alles invullen. Alles staat bij KPN daar kun je het opzoeken.

Met dit medium kom ik ook niet verder.

Gelukkig is er toch nog 1 binnen KPN die een lintje moet krijgen. En dat is Erkan. Hij snapt echt onze verstoringen en is meedenkend en bijt zich vast in onze klachten. Hij blijft eigenaar van onze verstoringen en blijft zich voor ons inzetten.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 18, 2025

Jammer dat je alles weer moet invullen, ik begrijp dat dat frustrerend is. Helaas kan ik je gegevens niet zomaar erbij pakken, dat is vanwege de privacyregels.

Fijn om te horen dat Erkan je goed helpt! Hij verdient zeker een compliment voor zijn inzet en betrokkenheid. 

Ik help alsnog graag!