Skip to main content
Vraag

Internet valt continu weg, KPN Box 14 heeft oranje powerlampje

• 2 april 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ruim een jaar geleden weer terug gegaan naar KPN, omdat wij voorheen nooit klachten hebben gehad met deze profider.

Het snelste internet genomen, maar vrijwel vanaf het begin al continu problemen met wegvallend internet. Elke keer komt er een monteur langs, vervangt weer het glasvezelkastje en het probleem is voor een paar weken opgelost. 
De laatste keer hebben ze zelfs het glasvezelkastje verplaatst in huis, omdat ze dachten dat het daar dan maar aan moest liggen.

nu sinds 3 dagen wéér continu wegvallend internet. Het power lampje brandt oranje en internet doet deze ochtend zelfs niks meer.

Gisteravond weer gebeld met KPN: ‘oh, ja dit zijn ook rotmodems. Hebben zoveel problemen’.

Vandaag krijgen we een nieuwe opgestuurd, dus dan zal het de komende weken wel weer even goed gaan. Hebben meer mensen hier last van?

Een andere modem kunnen ze niet geven, aangezien deze alleen mogelijk is voor het snelste internet. 
Ik hoor graag ervaringen van anderen hierin. 

Enorm frustrerend, want we betalen wel voor goed internet natuurlijk. Met regelmatig thuiswerken is dit gewoon geen doen.. 

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 3 april 2025

Goedemiddag ​@Hkelly , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Kan me er alles bij voorstellen dat dit enorm frustreert, zo blijf je natuurlijk bezig en daar wordt niemand blij van. Ik heb hier zelf geen ervaring mee ook omdat ik op een verbinding zit van 100 Mbit/s en dus een ander type modem in gebruik heb. Ik herken het ook niet direct als een structureel iets waar meer mensen last van hebben. Maar ik begrijp wel heel goed dat je sceptisch bent geworden. Hopelijk is het vervangende modem snel binnen en blijft het hierna ook eindelijk wel werken. Zo niet, mag je dat natuurlijk altijd via deze weg laten weten zodat we er (weer) werk van kunnen maken. Houd je ons in ieder geval even op de hoogte?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 april 2025

Wij ervaren ook super veel ellende met wifi in huis, laptops, telefoons, continue valt het uit. Terwijl de TV het gewoon doet? Hoe kan dit? Ook de kastjes al ge-reset de versterker wifi-versterker uitgezet, etc. etc. Kan er niet gewoon ouderwets een monteur langs komen?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 7 april 2025

Goedemiddag ​@Eisso, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

In eerste instantie zou ik je dan willen adviseren om hierover contact op te nemen met onze Helpdesk. Je kunt daar tegenwoordig ook een belafspraak voor inplannen. Mocht je er via die weg onverhoopt niet uitkomen, dan ben je natuurlijk altijd vrij om hier zelf een topic voor aan te maken! 

Reageer