Skip to main content

We hebben een Experia v8 en ik moet bijna elke dag wel een keer of 2 a 3 keer mijn modem uit en weer aan zetten omdat internet weg is. Heel soms gaat het 1 of soms 2 dagen goed maar daarna is het wederom kommer en kwel. Tijdens het TV kijken krijg ik zo'n blauw scherm. Tijdens het thuiswerken moet ik middenin een vergadering naar de modem rennen om het te herstarten. Soms zijn we niet eens thuis en dan valt het spontaan uit en daar komen we dan achter bij thuiskomst. Tot voorkort waren we bij telfort en hadden we echt zelden ellende, maar sinds de overgang naar KPN lijkt het wel of het modem nu zwaarder belast wordt en het allemaal niet meer aan kan.  Kan ik een modem krijgen dat wel gewoon werkt? Ik heb alles al een keer gereset, kabels vervangen, niks helpt. Er is geen vinger achter te krijgen waar het aan ligt. Ik heb overigens geprobeerd de modem te ruilen via die tool van jullie maar ik kom nergens die optie tegen.

Hallo @Wijzijndederoontjes, welkom. 

Het is ook erg vervelend als je tijdens vergadering het modem moet herstarten. Dit klinkt als een verouderd modem, en na een aantal metingen moet ik dezelfde conclusie trekken. Er is een nieuw modem naar jullie onderweg! Je kan het oude modem inruilen bij een PostNL punt. Ik stuur je de instructies via een privébericht.Â