Skip to main content

Ons internet valt te vaak uit. Soms drie maal per dag. Zowel wifi als bekabeld. Televisie vraagt heel vaak om de inloggegevens. Als ik dan de code invul geeft hij vaak aan dat de inlog niet klopt. Een kwartier later wil het alsnog. Probleem is op te lossen door de voeding van de Experiabox los te halen. Het resetten geeft vaak geen resultaat. Ik hoor graag uw reactie. Experiabox, alle leds branden correct, ook als het probleem zich voordoet,

Dat is niet zoals het moet zijn @KlijnB01. Kan je iets meer vertellen over wat er zoal aangesloten is op het modem? Gebruik je draadloze verbindingssets of is er een switch in het netwerk?

Als draadloze bron voor wifi wordt alleen de Experiabox gebruikt. De televisie is bekabeld aangesloten. In mijn hobbykamer heb ik wel een switch voor een vaste PC en nog wat zaken. Die is unmanaged, en is alleen aangesloten als ik daar ben. Dit kan zelf geen verband leggen tussen de hobbykamer en het geschetste probleem. 

Hi ​@KlijnB01! Dat is inderdaad een vervelend probleem. 😕 Als alles uitvalt en de lampjes op de Experia Box branden nog goed dan ben ik ook benieuwd waar het hem nu in zit. Als de switch alleen aan gaat als je daar bent en de verbinding buiten dat om ook wegvalt, dan kan dat het ook niet zijn. 

Het snelste is om hier een belafspraak voor te maken. Mijn collega kan dan alles met je doornemen en de verbinding doormeten. Je kunt bij de belafspraak ook zelf aangeven wanneer je gebeld wilt worden, dus kies een moment wat jou het beste uitkomt. 🙂

Hopelijk is de oplossing dan snel gevonden. Laat je het hier weten?

Reageer