Skip to main content
Vraag

Internet valt sinds 1-2 weken kortdurend (1/3 minuten) uit op Experia Box V10

• November 27, 2025
  • 8 reacties
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds twee weken ervaren wij problemen met ons internet. Deze valt zeker 1x per dag uit en herstelt zich wel ook weer na enkele minuten. 
Vanalles al geprobeerd (resetten modem, alle apparaten eraf etcetera) maar probleem blijft zich voordoen. Iemand nog andere suggesties …

8 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 27, 2025

@RoelandH  Bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je modem af en toe uitvalt

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

@RoelandH heb je nog gebeld met de klantenservice en zo ja ben je geholpen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 29, 2025

Hi ​@RoelandH, fijn om te zien dat jimny je op gang heeft geholpen. 

Wat je in ieder geval kunt doen is de modem eens helemaal resetten, dit doe je door het resetknopje aan de achterkant 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Heb je glasvezel van ons? Maak dan ook het glasvezelkastje minimaal 2 minuten stroomloos. 

Werkt dat ook niet? Dan kunnen we jou ook bellen. Maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 30, 2025

Ik denk dat ik dit ga doen want na 2 dagen ligt de wifi er weer uit…

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 2, 2025

We zijn nu een paar dagen verder, hoe is het afgelopen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 2, 2025

Ik heb nu wel wifi maar het probleem dat de wifi kort blijft uitvallen, bestaat nog wel en zeker 2x daags. Internet via de kabel blijft wel stabiel zeg maar

Uiteindelijk herstelt de wifi zich wel weer.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 4, 2025

Dat moet beter gaan. Heb jij zoals eerder door mij aangegeven de modem ook gereset en anders contact met ons opgenomen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 4, 2025

Ik heb het modem gereset echter probleem blijft zich voordoen. Nog geen tijd gehad om telefonisch contact met jullie te hebben, drukke maand😉