Skip to main content

Wij hebben al sinds februari problemen met ons internet. Er zijn al 5 monteurs geweest. We hebben 3 super wifi versterkers aangeschaft. En we hebben een nieuwe modem. Resultaat nu is dat we soms heel goed internet hebben, maar het valt ook regelmatig uit, zo'n 4/5 keer per dag. De lampjes op d ed modem blijven groen, maar er is nergens meer wifi. Het schijnt dat de versterkers elkaar beconcurreren. Dus nu hebben we eentje los gekoppeld. Maar het probleem verdwijnt niet. De modem hebben we al ontelbare keren gereset. Wat kunnen we nog doen om dit op te lossen?

Hoi @Arnaut, welkom hier. 

Ik lees veel problemen met het internet. Monteurs zijn geweest, maar het probleem blijft. Je geeft aan dat het internet wegvalt. Heb je het dan alleen over de WiFi? Of valt het hele internet weg, dus ook via de kabel. Krijg je dan ook een foutmelding op de tv? 

Ik wil ook graag eens meekijken naar jouw netwerk. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

En heb je alles al een keer opnieuw geinstalleerd. Dus alles gereset. Alles loskoppelen en opnieuw beginnen? Eerst Experia Box en dan 1 Super WiFi met de kabel. En vervolgens de andere twee. Eventueel met hulp van de Thuis app. 


Is het nu allemaal duidelijk? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.Â