Skip to main content

Goede avond , alweer internet problemen  eerst viel meerdere keer per dag mijn wifi uit.

Daarna soms ook mijn vaste internet verbinding  ( tv blijft werken) .

Nu heb ik vanavond al 4 keer alles gereset.

Wij werken thuis dit is geen doen op deze manier.

Wellicht kan iemand mij nog enkele tips geven. Internet weg terwijl alle lampje op mijn v10 keurig branden en de tv gewoon door werkt.

Mvgr  Gerold

Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Joep, Bedankt voor je reactie. 

Die gebruik ik niet, maar wel experia wifi's


Een kapotte v10 hoor je zelden.  Heb je de herstelknop al gebruikt?


Laatste dagen ongeveer 10 keer een harde reset  gedaan, ook experia wifi's. Gisteravond nog geen wifi manager kunnen draaien viel constant weg. Vanochtend heb ik bij de test een melding gekregen contact op te nemen. 


@gerold ik zie via de gegevens in je profiel dat er al contact is geweest met de klantenservice. Is na dit contact een oplossing aangeboden of kan ik hierbij verder nog helpen? Ik hoor graag van je!


Dank voor de reactie. 

Ben ongeveer 6 mnd bezig met allerlei klachten van ipadressen tot  8 x resetten per dag  ben de hele klantenservice meer dan beu niets dan loze belofte  ze hadden maar een ding hoeven doen en dat was de experiabox v10 omruilen. Maar nee daar kon het niet aan liggen. Afgelopen dinsdag heeft de monteur met tegenzin de eb v10 gewisseld en het probleem is opgelost. Nu is met 2 personen thuiswerken weer op een normale manier mogelijk. Nu blijkt dat het probleem met mijn tv-ontvangers niet aan de eb v10 ligt dus daar moeten we binnenkort weer over in discussie. ( telkens wegvallen van zenderinformatie). 


Beste, ik heb ik mijn vorige bericht vergeten te vermelden dat mijn contact steeds via de telefefoon is verlopen.