Skip to main content

Ik heb een Experia Box 10 en inmiddels al veel contact met jullie gehad. Ik ervaar nu al een half jaar geregeldĀ problemen. Telefonisch kom ik er niet doorheen (gaat mijn router resetten, terwijl ik NEE zei) en ook via dit forum gaat het stroef.

Een aantal keer per dag valt internet weg (tv doet het altijd). Soms doet bekabeld het niet, soms wifi niet.Ā Na een reset van de router doet alles het weer, maar elke dag een paar keer resetten word ik behoorlijk zat,

Hoor graag of ik zinvol contact met iemand kan krijgen, want geduld raakt een beetje op.

Gr. AukeĀ 

Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk?


Dag Joep.

Ik heb tp links (av600) er tussen hangen om via elektriciteitsnetwerk wifi bereik te vergroten. Dat bedoel je ook denk ik.

Heb er vandaag eentje tussenuit gehaald. Ik probeer inmiddels maar wat.

Gr. Auke


Die moet je echt niet gebruiken.Ā  Ze verruineren je hele netwerk. Er zijn twee om goed Wi-Fi in het hele huis te krijgen.Ā  Of je trekt kabels naar iedere etage en hangt daar een Wi-Fi versterker aan. De beste optie.Ā  De Wi-Fi versterkers krijg je vaak van kpn bij een snelheid onder de 20 Mbit/s of je investeert in de super wifi's of een soortgelijk produkt. Ik ben er van overtuigd dat het probleem dan is opgelost. En inderdaad dat kost tijd en geld maar dan werkt het perfect.


Dank voor je tipĀ Joep, daar heb ik wat aan.Ā Ik heb al bedraad door het hele huis, dus dan moet ik het wellicht op die manier doen.


Top!! Doe deĀ WifimanagerĀ zorgvuldig. Wellicht krijg je ze dan gratis. En als je er ā‚¬ 100,00 voor over hebt bestel ze dan Ā hierĀ je hebt er 2 nodig.Ā