Skip to main content
Sinds ruim twee maanden hebben wij glasvezel. De experiabox die werd geïnstalleerd werkte goed, computer, iPhone, iPad, en tv werkten prima en vlot. Na twee weken viel zomaar de internetverbinding uit, vooral bij iPhone en iPad was geen internetverbinding mogelijk. Alleen als ik elke keer als ik een onderwerp wilde aanklikken op iPhone of iPad de WiFi verbinding ( die wel goed was) uit en dan weer aan deed. Daarna had ik internetverbinding. Maar zodra ik dan weer iets anders wilde aanklikken, kreeg ik bericht dat de iPad niet verbonden was met internet. Dan weer WiFi uit en weer aan, en er kwam weer verbinding. Na weken dit gedoe kreeg ik een nieuwe experiabox. Wat een gelukkig! Internetverbinding kwam vlot tot stand. Ik kon mijn geluk niet op. Dit heeft precies een week geduurd. Daarna begon de ellende opnieuw. Internetverbinding valt continu weg. En ik noch iemand anders weet wat hieraan te doen!

Heeft iemand die ook eens meegemaakt en is dit probleem toen opgelost? Hoe?



Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Ha @Blanche, welkom! Wat ontzettend vervelend lijkt me dit. Helemaal als je een nieuwe Experiabox ontvangt, moet je er gewoon vanuit kunnen gaan dat het in orde is. Daarom help ik graag mee om uit te zoeken waar dit aan kan liggen.



Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Welke Experiabox heb je nu? En weet je nog welke je hiervoor had? Werkt het bekabeld wel? Of merk je dan ook dat het wegvalt? Merk je ook iets aan de lampjes op de Experiabox als het internet wegvalt?



Ik realiseer me dat dit veel vragen zijn, maar hopelijk komen we er op deze manier snel achter waar het precies mis gaat!
Dag Marcia, dank voor je reactie en aangeboden hulp. Maar wonder oh wonder, de dag nadat ik mijn probleem had beschreven op het forum kreeg ik bezoek van iemand die erg veel kennis heeft van computers, internet en wat dies meer zij. Hij heeft een verandering aangebracht in de instelling, wat er gebeurd is weet ik niet precies. Maar daarna verliep de internetverbinding goed. En tot op heden is dit zo. Dus het probleem lijkt verholpen. Mocht het opnieuw mis gaan, dan kom ik graag terug op jouw reactie.
Wat fijn om te lezen! Weet je toevallig wat er aangepast is? 😉 Wie weet helpt het andere gebruikers! Mocht jij toch weer tegen problemen aanlopen, weet je ons te vinden! Vergeet dan niet je profiel in te vullen, zo kan ik je het snelste helpen!
zodra ik de computerman die mijn probleem verholpen heeft spreek, vraag ik hem wat hij veranderd heeft aan de instelling. Ik weet dit zo niet. Hartelijke groeten.
Bedankt he @Marcia_ voor het verwijderen van mijn bericht?. Geeft aan hie jullie werken.
@MarkPleizier30



Marcia heeft een eigen topic voor jou aangemaakt,zie https://forum.kpn.com/internet-9/internet-valt-steeds-weg-475157
Niet meteen van het ergste uitgaan 😉. Beantwoord je de vragen in je eigen topic? Dan help ik je verder.



Bedankt @Tycha!