Skip to main content
Beantwoord

Internet valt vaak uit

  • March 30, 2020
  • 11 reacties
  • 130 keer bekeken

Hoi,

Ons internet valt vaak uit. Regelmatig gebeurt het een aantal keren per dag. Soms een minuutje, andere keren langer dan een half uur. Door de Experia V10A te rebooten wordt het probleem op dat moment verholpen, maar het is geen blijvende oplossing.

We hebben het al eerder bij de klantenservice aangekaart, maar het is nooit echt opgelost. Omdat een aantal huisgenoten nu thuis werkt, zit er druk achter. Wie kan mij helpen?

Bedankt!

Beste antwoord door Joep1965

Wil je het glasvezelkastje ca 1 minuut van de stroom halen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

wortellica
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • March 30, 2020

Bedraad of via Wifi?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 30, 2020

Bedraad of via Wifi?

De wifiverbinding blijft mogelijk, zo herstart ik het modem ook. Het modem verliest dus ogenschijnlijk verbinding met de buitenwereld.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Heb je glasvezel of koper? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 30, 2020

Heb je glasvezel of koper? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

We hebben glasvezel, zie hieronder:

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Wil je het glasvezelkastje ca 1 minuut van de stroom halen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 30, 2020

Heb je glasvezel of koper? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

We hebben glasvezel, zie hieronder:

 

Ik zie nu ook een alternatief adres op hetzelfde huisnummer, waar geen glasvezel op binnenkomt. Ik weet niet wat dit betekent:

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Waren het ooit 2 huizen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 30, 2020

Waren het ooit 2 huizen?

Bij mijn weten niet. Het is een oud studentenhuis, maar volgens mij altijd 1 adres geweest.

Ik zal morgen het glasvezelkastje uitzetten, het zit op een erg onhandige plek.

Bedankt voor alle snelle reacties trouwens!


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Graag gedaan. Laat even weten hoe het afloopt.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @jonakpn, fijn dat Joep je al een eind op weg heeft geholpen! Heeft het herstarten van het glasvezelkastje geholpen? Ik ben benieuwd!


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb niks meer gehoord, dus ik hoop dat het internet stabiel is nu. Zo niet, laat het gerust weten!