Skip to main content
Beantwoord

Internet valt vaak uit, wifi en tv stoppen ermee

• May 29, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo,

Sinds een aantal weken heb ik meerdere malen per dag dat mijn internet weg valt. Zowel wifi als tv stoppen er dan mee. Ik heb onlangs al telefonisch contact gehad en modem gereset, glasvezelkastje gereset maar die heeft niets geholpen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Dirk-Jan Bl. Als je internet zo vaak wegvalt is dat niet fijn inderdaad! Als het resetten niet geholpen heeft kan het iets anders zijn, dan moet er verder met je meegekeken worden. Voordat we daar meer over kunnen zeggen hebben we meer informatie nodig.

• Welk modem heb je van ons, welk model?
  • Heb je naast het modem ook andere apparatuur voor wifi, zoals versterkers?
  • Hoe zijn de tv en de tv-ontvanger verbonden, is dat met een kabel, draadloos of anders?
  • Krijg je een foutmelding op het moment dat het gebeurt, of dat niet?
  • Herstelt de verbinding vanzelf, of moet je daarvoor iets doen?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Je kunt er ook opnieuw telefonisch contact over opnemen, via een terugbelafspraak. Via die weg is de verbinding sneller samen met jou na te kijken.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Dirk-Jan Bl. Als je internet zo vaak wegvalt is dat niet fijn inderdaad! Als het resetten niet geholpen heeft kan het iets anders zijn, dan moet er verder met je meegekeken worden. Voordat we daar meer over kunnen zeggen hebben we meer informatie nodig.

• Welk modem heb je van ons, welk model?
  • Heb je naast het modem ook andere apparatuur voor wifi, zoals versterkers?
  • Hoe zijn de tv en de tv-ontvanger verbonden, is dat met een kabel, draadloos of anders?
  • Krijg je een foutmelding op het moment dat het gebeurt, of dat niet?
  • Herstelt de verbinding vanzelf, of moet je daarvoor iets doen?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Je kunt er ook opnieuw telefonisch contact over opnemen, via een terugbelafspraak. Via die weg is de verbinding sneller samen met jou na te kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 5, 2026

Goedemorgen,

Telefonisch contact gehad met medewerker. Die was er van overtuigd dat het aan de switch lag die ik gebruik. Nieuwe switch besteld en gemonteerd maar kwartier later weer zelfde probleem. Weer gebeld en toen is er een nieuw modem verstuurd. Gisteravond gemonteerd en de hele avond geen probleem gehad. Hopen dat het hiermee opgelost is.

Jasper van KPN
Moderator

Het ging niet helemaal soepel in eerste instantie dus, maar uiteindelijk is het met een nieuw modem verbeterd dus. Ik duim met je mee dat het nu opgelost blijft en de verbinding goed blijft werken!