Skip to main content
Antwoord

Internet valt vaak weg en er zijn veel storingen

• July 13, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Wat een geweldige service van kpn.... en ja dat is sarcastisch.

Heel vaak valt het internet gewoon weg of moet il uit het niets de modem resetten. Daar kan ik eventueel nog mee leven.

Maar nuĀ is er 2 juli een storing geweest van 36 uur.... vandaag weer een storing van wie weet hoelang.

Als je dan gaat kijken voor storingen, staat het ook aangegeven. Dan klik je op ' verder' en dan kan je eventueel kiezen voor een extra internet bundel.…

MAAAAARRRR, dan moet je inloggen... DIT IS NIET EENS MOGELIJK!!!!. Zelfs als je gewoon ingelogd bent in je account, vraagt hij om in te loggen. Maar dat KAN DUS NIET!!!!

Je betaald dus gewoon voor niks.Ā 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@GewoontjeĀ . Wat een vervelende situatie zo!

Je beschrijft een storing. En is dat dan een storing die voor jouw hele wijk/straat geldt?Ā  Of gaat het op individueel niveau mis?Ā  In dat laatste geval is het misschien verstandig om een terugbel afspraak in te plannen zodat een collega van de helpdesk jouw lijn eens goed kan doormeten.Ā 

5 reacties

AriƫnC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 13, 2025

Het schijn-inloggen is vaak een klassiek voorbeeldĀ van een probleem in je browser.Ā Heb al je cookies en cache in je browserĀ gewist? En anders een andere browser geprobeerd?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hoi ​@GewoontjeĀ . Wat een vervelende situatie zo!

Je beschrijft een storing. En is dat dan een storing die voor jouw hele wijk/straat geldt?Ā  Of gaat het op individueel niveau mis?Ā  In dat laatste geval is het misschien verstandig om een terugbel afspraak in te plannen zodat een collega van de helpdesk jouw lijn eens goed kan doormeten.Ā 

• Auteur
  • Topper
  • July 16, 2025

De storing was zelfs gemeld door jullie via sms. Dus ik gok iets groter dan alleen hier thuis.

En een andere browser heb ik geprobeerd en werkte ook niet. Maar ik ga niet alle gegevens verwijderen in cache om een klein beetje internet te krijgen. Gewoon overstappen zodra het kan.

• Auteur
  • Topper
  • July 21, 2025

EN WEER EEN STORING!!!!!!! DAMN, en hier betaal je geld voor...dat is nu 4 keer in 1 maand. Hoelang gaat het nu weer duren???Ā 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@GewoontjeĀ .Ā  Ik heb iets meer informatie nodig om hier iets zinnigs over te zeggen.Ā  Wat voor storing is /was er gaande dan? Liggen al je diensten er dan uit?Ā  Wat voor lampjes branden er op het modem en/of glasvezelkastje als dit gebeurd? Ik probeer te achterhalen of jhij last heb van uitval van alle diensten omdat er aan onze kant iets mis gaat of dat er misschien iets met de situatie bij jouw thuis niet klopt.Ā