Skip to main content
Beantwoord

Internet valt vaak weg en Experia Box V10 herstart zichzelf

• February 5, 2026
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn internet verbinding valt meerdere keren per dag weg. De ene keer gaat het de hele dag goed andere dag valt deze 3 a 4 keer of meer weg. Laatste dagen valt deze vaak uit, op dit moment al 10 keer in een half uur tijd. De modem reboot zichzelf ook dan constant,en dan komt de verbinding weer terug, of als ik geluk heb reboot ie nogmaals uit zichzelf. 
Ik heb de volgende stappen over de afgelopen maand genomen maar geen verbetering.

• harde reset van de modem 
  • van stroom halen NT kastje en na 15 min weer aanzetten ( meerdere malen )
  • van stroom halen experia V10 modem en na 15 min weer aanzetten
  • korte stroomomderbreking van modem V10 en NT  kast ( 2 min ) 
  • vervangen ethernet kabels

Het gaat om zowel wifi als bekabeld signaal wat wegvalt.

Ik heb een:
Experia V10 modem 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Ikkuh84 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit meldt, wegvallend internet is immers niet de bedoeling. 😕

Is het nog gelukt om te bellen? Je kunt ook een belafspraak (rechts onderin) met ons maken mocht je dit fijner vinden. 
We hebben online ook stappen voor het oplossen van wegvallend internet. Misschien staan daar ook nog stappen tussen die dit wel oplossen.
Zo niet, dan is telefonisch contact inderdaad de beste volgende stap.

Laat je weten of het gelukt is? Ik ben benieuwd!

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 5, 2026

Eigenlijk heb je alles al gedaan wat je kan doen. Het lijkt nu de beurt aan kpn. Bel de klantenservice 0800-0402 of neem contact met ze op via Facebook of X. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2026

Hi ​@Ikkuh84 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit meldt, wegvallend internet is immers niet de bedoeling. 😕

Is het nog gelukt om te bellen? Je kunt ook een belafspraak (rechts onderin) met ons maken mocht je dit fijner vinden. 
We hebben online ook stappen voor het oplossen van wegvallend internet. Misschien staan daar ook nog stappen tussen die dit wel oplossen.
Zo niet, dan is telefonisch contact inderdaad de beste volgende stap.

Laat je weten of het gelukt is? Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2026

Beste, bedankt voor de snelle terug koppeling, had het helaas zelf erg druk om te reageren en/of de klantenservice te bellen, en de klantenservice bellen zal pas volgende week gaan worden. Ik laat het dan weten. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geen probleem! Ik ben benieuwd hoe het gaat. 😄