Dag @Paul Jorissen dat klinkt allemaal niet best. Die € 160,00 per maand is natuurlijk overdreven want dat kan nooit voor alleen een internetaansluiting zijn. Valt de verbinding weg dus gaat er een storingslampje branden op het modem of glasvezelkastje? Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Wat is er zoal aangesloten op het modem?Â
@Paul Jorissen Hi Paul, we denken hier in de community graag met je mee.
Kan je daarvoor meer details met ons delen? Joep stelde al een paar vragen, en ik ben ook benieuwd: Vallen er lampjes uit/verandert er iets aan de lampjes op je glasvezelaansluiting en de Box 12 als je verbinding wegvalt? Valt internet dan weg op alle apparaten? Hoe heb je de reset gedaan?
Voor snellere hulp kan je ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Dat kan handiger zijn, zeker op het moment dat je verbinding wegvalt, omdat je dan direct contact hebt. Mijn collega's daar kunnen de verbinding dan meteen voor je nakijken.
Hallo Alexandra,
het probleem doet zich nu 3 tot 4 keer per week voor. Als de laptop opstart geeft hij aan geen internet/wifi., via Selfcare tool lost hij het op maar probleem blijft terug komen. Op experia box brandt alles zoals het hoort. Ik heb ook al via mijn zakelijke gsm hetzelfde gehad dat hij geen internet /wifi krijgt.
Alles wat bekabeld is , dus tv valt niet uit.
mvg
Paul Jorissen
@Paul Jorissen Het maakt het lastig omdat het soms gebeurt, om dan de vinger op de zere plek te leggen, vooral om 't dan via deze weg op te lossen.Â
Je kunt het beste met onze klantenservice bellen op het moment dat je verbinding wegvalt. Je hebt via die weg direct contact, mijn collega's kunnen dan de verbinding meteen voor je nakijken en zien wat er gebeurt. Dan kan er ook meteen verder actie ondernomen worden.