Skip to main content

Goedemorgen, ik heb sinds ruim een week probleem met mijn internetverbinding. Daarvoor nooit last gehad bij jullie. De Wifi-verbinding valt soms weg (zeg gemiddeld 1x per uur) waardoor mijn mobiele telefoon ‘geen internettoegang’ laat zien en overschakelt naar 4G.

Tevens heb ik met interactieve tv kijken dat het beeld ‘freezed’ en soms loopt de complete tv ontvanger vast en reageert niet op de afstandsbediening.

Dit lijkt dus op een probleem met het modem (Experia Box V12) want beide verbindingen zijn niet constant. Ik heb inmiddels al een aantal keer de modem herstart (aan/uit) en tevens het glasvezelkastje aan/uit gezet. Dit mocht tot nu toe niet baten.

Graag hoor ik of jullie hier een oplossing voor kunnen bieden.

Hi en welkom op de KPN Community @Poekman!

Ik lees dat zowel je internet als tv soms wegvallen. Goed dat je het aankaart. Hoe vaak gebeurt dit wegvallen van je verbinding? Stoppen de internetverbinding en tv er tegelijk mee? Vallen er lampjes op jouw KPN Box 12 en/of het glasvezelkastje uit op dat moment? 

Wat je ook kunt doen is bellen met onze klantenservice op het moment dat je verbinding wegvalt. Je belt gratis via 0800-0402. Dan kan je verbinding direct nagekeken worden.


Hallo Alexandra,

Dank voor je antwoord. Had niet door dat dit bericht op het forum was gekomen, kreeg namelijk een foutmelding bij het posten.

Inmiddels heb ik inderdaad afgelopen vrijdagavond jullie klantenservice gebeld. Deze hebben een nieuwe V12b modem opgestuurd die ik afgelopen zaterdag geinstalleerd heb. Probleem leek opgelost, maar gisteren viel het internet weer weg op onregelmatige momenten.

Gisteren dus meteen weer de klantenservice gebeld en deze zag nog steeds hetzelfde probleem. Dus zojuist is er een KPN monteur langs geweest. Hij vertelde mij dat het wel aan de V12 modem ligt. Nu heb ik een V10 modem, waarmee de problemen volgens hem opgelost zouden moeten zijn. Even testen en aankijken nog, ik ben benieuwd. Wederom weer een top service van KPN!


Dankjewel voor de update @Poekman, dat klinkt positief! Ik hoop dat 't nu goed blijft, ik verwacht het wel na de werkzaamheden van de monteur. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.


Reageer