Skip to main content

Heb al meerdere keren gebeld en er is al een scan gedaan. Alles is goed zeggen ze toch blijft internet er steeds uit klappen en blijft de tv werken. Iedere paar uur moet ik de “wireless” op de /experiaV10 indrukken, wachten tot hij uit is en na 30 seconden weer aanzetten. Inderdaad het werkt dan weer maar dit is geen oplossing vooral omdat ik ook thuis werk. Met de helpdesk al meerdere malen alles nagekeken maar geen blijvende oplossing gevonden. Tijdelijk ja maar hoe kan ik dit blijvend krijgen. Laptop is redelijk nieuw en de werklaptop is nog nieuwer maar ook de telefoons hebben geen wifi dus wie kan me een oplossing aandragen. Lees dat dit vaker gebeurt maar zie nergens dat het is opgelost.

 

Hallo en welkom, @Jeeanette! Balen dat je problemen met jouw verbinding ervaart. Als ik het goed begrijp, ervaar je de problemen alleen met jouw wifi. De televisie blijft gewoon werken en je kunt het probleem oplossen door wireless tijdelijk uit te schakelen. Het werkt dan weer, maar handig is natuurlijk anders. Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.