Skip to main content
Vraag

Internet valt weg, oranje service, rood internet

  • January 19, 2021
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb al een tijd last dat mijn internet uitvalt.

Ik heb er meer last van bij veel “Data verbruik” zoals browsen of Youtube /Netflix kijken.

Bij gamen zelf niet zo. Ben vooral een gebruiker van bekabeld internet.

Vaak valt het opeens uit na tijdje internet gebruik, waardoor ik m’n modem moet resetten en dan doet hij het weer voor een uur of 2 en dan valt het weer uit :(

Het service lampje wordt dan oranje en internet wordt rood als het internet uitvalt.

dit blijft zo doorgaan…

 

Ik heb de modem ook een maand geleden laten vervangen door KPN monteurs, maar toch nog steeds dezelfde klachten.

Ik heb natuurlijk uitzetten/resetten geprobeerd en Firewall is ook niks mis mee….

Ook heb ik een probleem om bijv. m’n Wifi speakers (SONOS) aangesloten te krijgen, nadat ik een nieuwe modem hebt gekregen(heeft er vast niet veel mee te maken, maar toch :))

Hiervoor nooit klachten gehad met internet btw, was altijd prima :)

Hopelijk hebben jullie een oplossing :)

 

Mvg,

Rutger B.

 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Rutger B . Welkom op het forum.

Wat een ellende op deze manier. Ik begrijp dat er al een monteur is geweest? Zo ja, heeft die de lijn ook doorgemeten?

Kun jij je profiel aanvullen zodat ik mee kan kijken? (geef me hier even een seintje als je profiel hebt aangevuld)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2021

Hoi Erwin

Fijn dat je de tijd hebt genomen voor mn probleem :)

Idd de monteur is langs geweest, ze zagen dat ik een ouder model modem had, dus die hebben ze vervangen. Maar het probleem is nu niet weg, maar de disconnecties komen iets minder vaak voor.

1 maal per dag nu ongeveer.

ik heb op de Kpn site ingelogd en de intellingen verander zodat jullie kunnen helpen :) 

Mvg,

Rutger B

 


Erwin van KPN
Moderator

Oh. Ik heb je gegevens hier op het forum nodig :-) .

Kun jij hier op klikken -»  https://forum.kpn.com/settings/profile <<-

en vervolgens daar je gegevens inzetten en dan opslaan? 

Als je dat gedaan hebt, wil je mij dan een seintje geven?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2021

Hoop dat het nu wel goed is :)

 


Erwin van KPN
Moderator

@Rutger B : Ik denk dat het praktisch is dat wij even bellen. Wanneer schikt het? (ik werk vandaag tot 14:30 )


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2021

Hallo Erwin,

 

Heb nu eindelijk tijd tijdens de kantooruren. 

Maar ik heb nu al een week geen disconnectie meer gehad, dus ik denk dat het nu verholpen is. 

Ik heb nog steeds geen idee hoe het kwam.

Wel nog bedankt dat je er aandacht voor had gegeven :)

Ik zal wel nog contact opnemen als het probleem toch terugkeert.

 

Mvg,

 

Rutger B