Mijn internet valt weg om de zoveel tijd en mijn tv hapert ik ben het bui. En ga naar een andere aanbieder kijken. Want om de haast 15 minuten valt intenet weg en hapert de TV .Sinds ik glasvezel heb is net weer is de internet verbinding weer weg.
Heb je kpn al op de hoogte gebracht van je problemen. Mogelijk dat zij je gewoon kunnen helpen.
Ojee
Je geeft aan dat dit speelt sinds je glasvezel hebt en dat is gek. Glasvezel hoort namelijk juist super stabiel te zijn, dit is dus niet zoals het hoort. Mocht je het nog niet hebben gedaan, dan wil ik je nu eerst wel aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten, en kijken waar de slechte verbinding door veroorzaakt wordt!
Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.