Skip to main content

Beste,

Afgelopen week heb ik mijn abonnement vernieuwd en ben van 100 mb internet naar 200 mb internet gegaan en werd mij verteld dat dit makkelijk kan op mijn adres. 

Het abonnement is afgelopen dinsdag ingegaan  en zou rond de 200mb binnen moeten krijgen.

Echter via de kpn speedtest en andere haal ik niet meer dan 100 mb ( dus de snelheid van mijn vorig abonnement )

Mij werd toen verteld bij het informeren en afsluiten dat ze wat konden koppelen in de wijk en dat dat makkelijk haalbaar moet zijn. echter zojuist aan de lijn gezeten met de klantenservice en werd mij doodleuk verteld dat op mijn adres niet meer dan 100 mb beschikbaar is en dat jullie daar niks aan kunnen doen ???

 

Bij het afsluiten van een abonnement kan dus van alles en als je ervoor betaald blijkt  het ineens heel anders te zijn ?

Heb er een naar gevoel bij en hoop dat het alsnog opgelost kan worden.

 

Beste,

Afgelopen week heb ik mijn abonnement vernieuwd en ben van 100 mb internet naar 200 mb internet gegaan en werd mij verteld dat dit makkelijk kan op mijn adres. 

Het abonnement is afgelopen dinsdag ingegaan  en zou rond de 200mb binnen moeten krijgen.

Echter via de kpn speedtest en andere haal ik niet meer dan 100 mb ( dus de snelheid van mijn vorig abonnement )

Mij werd toen verteld bij het informeren en afsluiten dat ze wat konden koppelen in de wijk...

Men bedoelde misschien pairbounding. En dat word momenteel niet gedaan ivm corona. 

Wat zegt deze site over de snelheid op uw adres? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 


Hallo Nick,

 

Bedankt voor je snelle reactie, de site zegt : koper/dsl 109 MB en bonded koper/dsl 217 MB

 

Gr Ramon


Hallo Nick,

 

Bedankt voor je snelle reactie, de site zegt : koper/dsl 109 MB en bonded koper/dsl 217 MB

 

Gr Ramon

Zie je wel. Precies wat ik dacht. Die 200 mbit is alleen haalbaar met pairbounding. En dat word momenteel niet gedaan. U kunt dus beter terug gaan naar een 100 mbit abonnement. 


Bedankt voor de info, jammer dat de medenwerkers aan de telefoon daar niets over hebben gezegd.

 

Wat gebeurt er precies met pairbounding aangezien ze dat nu ineens niet doen ?

 

Gr Ramon


Hoi Ramon, welkom hier. 

Men bedoelde misschien pairbounding. En dat word momenteel niet gedaan ivm corona. 

Zover ik weet wordt dit wel gedaan, ik vraag dit voor de zekerheid even na omdat ik twijfel ivm met de maatregelen van de afgelopen tijd. 

@Ramonh Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hallo Alex,

Bedankt voor je bericht. Ik hoop dat het kan.

Wat moet ik precies aanvullen in mijn kpn?

 

Gr Ramon


Niet in mijnkpn maar in je profiel hier. Klik rechtsboven dan naar mijn profiel en dan bewerk profiel. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf.  Geef even een seintje hier als je dat gedaan hebt

 


Niet in mijnkpn maar in je profiel hier. Klik rechtsboven dan naar mijn profiel en dan bewerk profiel. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf.  Geef even een seintje hier als je dat gedaan hebt

 

Aha oke, zojuist gedaan !


Top, het is bij deze ingepland in overleg met Ramonh. 


@Ramonh, hoe is dit afgelopen?


Hi Alex,

Excuus, ik moest nog reageren hier. 

Afgelopen donderdag is er een monteur geweest die heeft alles keurig netjes voor elkaar gekregen en haal nu continue rond de 200 mb binnen!

Speciale dank aan Alex die dit heeft geregeld, hij heeft mij gebeld kort na deze vraag en we hebben een afspraak gemaakt, deze is volledig nagekomen !

Voor de volgende keer als er wat is kan je dit ook beter via dit forum vragen want hier zijn wel mensen die er verstand van hebben! Aan de telefoon krijg je meestal iemand die daar geen verstand van heeft(over pairbonding)

 

Al met al zijn wij tevreden en alles werkt zoals het hoort !

 

Super bedankt !

 

Met vriendelijke groeten,

Ramon


Aww, wat fijn. Dank voor de lieve woorden, hoewel dit via al onze kanalen zo goed geregeld hoort ze zijn. Hier ga ik me nog in verdiepen en waar nodig de mensen erop aanspreken. 

Mocht er nog wat zijn in de toekomst, spreek me dan hier even aan. :relaxed: