Skip to main content

Sinds ik verplicht over heb moeten naar glasvezel is mijn internet verbinding erg slecht. Nu wordt ik verplicht 3 dure nieuwe te kopen.  Wel met wat korting zegt men maar ik weet dat andere ook die prijs betaald hebben.

ik ben alleen en kijk vaak tv. Ik vind dat jullie best een uitzondering kunnen maken voor dit geval. Want de snelheid die ik nu zou hebben heb ik niks aan

Hi @Domkopje, op wat voor manier merk je dat je verbinding slecht is? En wat moet je precies aanschaffen? En waarom?


Hij staat elke keer stil. Kan niks terug kijken of opname want dan is het helemaal erg.

 

nieuwe wifi versterkers.  De witte zijn niet goed genoeg meer


En wat doen de wifi versterkers als de problemen met de TV zich voordoen? Want het kan ook nog aan de tv-ontvanger liggen. Deze zou je eens opnieuw kunnen laten opstarten, of naar fabrieksinstellingen zetten. En als je beschikt over de witte ronde wifi versterkers dan zijn deze gewoon goed. Het zijn niet de aller nieuwste maar ze zouden het gewoon moeten doen. 


Ik heb geen ronde.  Alles is al geprobeerd sinds ik glasvezel heb.  Ook konden ze dat zien bij het meten Ze zeggen dat deze niet sterk genoeg zijn.  Maar ik moest verplicht over dus vind ik dat ze ze moeten geven


En toen was het stil Wat moet ik nu


kun je misschien een foto plaatsen over welke versterkers we het dan hebben?


Va nie staande rechthoeken wit


Deze?

 


Nee recht hoek


Nee recht hoek

Deze dus: @Domkopje 

 


JaaaaA


Welk merk en type modem heb je en welk merk en type tv-decoder @Domkopje ???

En is de tv-decoder via de DVS’en aangesloten op de modem???

 


Hi @Domkopje, zo te zien gaat het hier om de draadloze adapters. (DVS)

Om te beginnen, zou je de draadloze adapters willen resetten


Is allemaal gedaan modem opnieuw opgestart enzv


Is allemaal gedaan modem opnieuw opgestart enzv

Ok, een ook de stappen die ik hierboven heb benoemd? Die stappen hebben niets met de modem te maken, dus ik vraag het voor de zekerheid. Hoe branden de lampjes nu? 


Wit


De kleur is in ieder geval juist. Ik heb nog nog geen antwoord gehad op vraag of je de adapter hebt gereset. Je zegt dat het allemaal gedaan is. Ik zou graag specifiek willen weten hoe. Ook bijvoorbeeld hoe je modem is gereset, alleen stroomloos of ook naar fabrieksinstellingen

Aangezien je het ook over tv kijken hebt, welke ontvanger heb jij? Of doe jij dit online via een pc of laptop?


Het is vanmorgen allemaal opgelost via de KPN. Dus dit gezeur hoeft niet.  Gelukkig werken er ook nog mensen bij KPN die met je meevoelen


Jammer dat je vindt dat ik niet met je meedenk, dat probeer ik juist van harte. Fijn om te lezen dat het nu in ieder geval is opgelost. 


Reageer