Skip to main content
Antwoord

Internet via varkensneus doet het niet

• January 17, 2025
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Vanmiddag mijn nieuwe KPN modem aangesloten op de telefoonlijn met de varkensneus

Ik had een jaartje voordelig Ziggo via coax kabel

Voordat ik Ziggo kreeg had ik ook al KPN via de varkensneus

Ben nu uren verder en internet lampje knippert nog altijd groen

Kastje van de muur gehaald om te checken of de bedrading nog goed zit

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Daisy4567!

We denken hier in de community graag met je mee. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips hierboven! Zo niet, maak dan een belafspraak voor hulp hierbij. Dat is de snelste weg om het op te lossen: een collega van mij belt je dan terug wanneer het jou uit komt om je verder te helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

HeidiV
Topper
  • January 18, 2025

Hi ​@Daisy4567 

Ondertussen al gelukt?

Normaal staat het signaal op de rode en blauwe draden, die zijn echter vrij kort afgeknipt.

Waarschijnlijk beter om een gratis installatiemonteur te laten komen in dit geval, die kan de bedrading controleren en goed aansluiten.

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • January 18, 2025

Dit betreft een stap58 kabel, waarbij het signaal normaal op zwart/transparant staat. Aangezien het voorheen ook heeft gewerkt zal het probleem buitenshuis zitten. Dus mocht het nog niet werken zou ik contact opnemen met KPN voor een afspraak met een monteur. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Daisy4567!

We denken hier in de community graag met je mee. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips hierboven! Zo niet, maak dan een belafspraak voor hulp hierbij. Dat is de snelste weg om het op te lossen: een collega van mij belt je dan terug wanneer het jou uit komt om je verder te helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

Het is gelukt! Probleem zat inderdaad buitenshuis. Gebeld met kpn en volgende dag al een monteur die het geregeld heeft.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Gelukkig! Fijn om te horen Daisy en dankjewel dat je laat weten hoe het afgelopen is :)