Skip to main content

Ik woon 2 keer 2 maanden per jaar in Nederland en wil dan een gemakkelijk internet, geen abonnement of opzegbaar! 
Wat is in dit geval het beste?

 

Admin: eigen topic voor je beticht aangemaakt

Ik woon 2 keer 2 maanden per jaar in Nederland en wil dan een gemakkelijk internet, geen abonnement of opzegbaar! 
Wat is in dit geval het beste?

Een abonnement voor wat? Mobiel? Of internet thuis?


Ik woon 2 keer 2 maanden per jaar in Nederland en wil dan een gemakkelijk internet, geen abonnement of opzegbaar! 
Wat is in dit geval het beste?

 

Admin: eigen topic voor je beticht aangemaakt

Is er! Ik heb een hussel 50 abonnement vanwege tijdelijk ander adres ivm verbouwing. Voor 3 euro extra pm opzegbaar. Kun je aangeven bij de aanvraag.


Dankjewel, ik ga kijken naar het husselabonnement. Ik hoopte eigenlijk dat er iets is op prepaid gebied maar dat is waarschijnlijk veel duurder?

het betreft internet voor in huis waar ik maar 2 keer 2 maanden per jaar woon. Ik weet niet altijd van te voren welke data ik er ben, daarom lijkt een abonnement waar ik een maand van te voren moet opzeggen niet het meest ideale.


KPN heeft simkaartjes met 4G internet die je kan aanschaffen. Ook daar is de variant maandelijks opzegbaar te kiezen. Dat zou je nog kunnen overwegen.