Skip to main content
Beantwoord

Internet werkt niet, abonnement is gestopt?

• March 13, 2026
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo, 

Mijn abonnement is gestopt, ik kan niet de internet gebruiken, en ik een abonnement heb, mijn telefoonnummer is ***.

Met Groetjes:

Ammar Abdullah.

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Ammar Abdullah, welkom bij de community en wat leuk dat je ons hebt gevonden! Je geeft aan dat je denkt dat je abonnement is gestopt. Heb je hier ook een bericht over ontvangen (bijvoorbeeld per e-mail, brief of sms)? Soms kan het bijvoorbeeld ook te maken hebben met een betalingsachterstand of een andere wijziging. Ik kijk graag even met je mee om te zien wat er precies aan de hand is zodat we gerichter kunnen helpen. Zou je daarom ook je communityprofiel willen invullen met je gegevens (graag ook je geboortedatum)? Die zijn alleen zichtbaar voor moderators. Laat je het weten als je dit hebt gedaan? Dan kunnen we samen kijken wat er speelt. 🙂

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 13, 2026

Hallo ​@Ammar Abdullah haal je telefoonnummer even weg. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dit zien.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 13, 2026

Waarom is je abonnement gestopt ​@Ammar Abdullah , daar moet je iets van per post of mail hebben gehad?

KPN stopt nooit zonder reden een abonnement.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ammar Abdullah, welkom bij de community en wat leuk dat je ons hebt gevonden! Je geeft aan dat je denkt dat je abonnement is gestopt. Heb je hier ook een bericht over ontvangen (bijvoorbeeld per e-mail, brief of sms)? Soms kan het bijvoorbeeld ook te maken hebben met een betalingsachterstand of een andere wijziging. Ik kijk graag even met je mee om te zien wat er precies aan de hand is zodat we gerichter kunnen helpen. Zou je daarom ook je communityprofiel willen invullen met je gegevens (graag ook je geboortedatum)? Die zijn alleen zichtbaar voor moderators. Laat je het weten als je dit hebt gedaan? Dan kunnen we samen kijken wat er speelt. 🙂