Skip to main content

Hallo, ik heb sinds een maand een nieuw adres en er was een technicus om internet aan te sluiten en alles werkte, maar plotseling stopte de glazen lamp met werken en was er geen internet, help alstublieft

Bel de klantenservice 0800-0402. Zij kunnen dan meteen met je meekijken en meedenken of een monteur inplannen. 

Hallo ​@Adrian 1990, heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice? Via de klantenservice krijg je voor de storingen die jij nu ervaart het snelste een oplossing. middels een monteur. Is het inmiddels ook al opgelost ben ben je weer online? 

Vandaag is er een nieuwe glasvezelbox aangekomen, ik heb hem geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet

het gesprek met de klantenservice was niet leuk

Ik heb ook een nieuw modem, maar er verandert niets

bij kpn zien ze dat alles werkt, maar het ligt niet aan het licht glas werkt niet

Hallo ​@Adrian 1990, als er echt niets werkt, dan is hulp vanuit de klantenservice wel echt nodig. Het spijt me dan om te horen dat de ervaring de laatste keer niet fijn is geweest. Het advies is toch om nogmaals te bellen en dan samen met een medewerker de installatie door te lopen. 

telefonische hulp heeft geen zin, er moet een technicus komen

ze hebben zelfs de verkeerde doos verzonden

De klantenservice kan deze technicus voor jou inplannen ​@Adrian 1990. 

Reageer