Skip to main content

Van oorsprong een Telfort abonnement.

Vorige week de internetsnelheid gewijzigd van 100/100 naar 200/200. Aangeven werd dat op 7 januari wij een reset van de modem moesten uitvoeren.  Sinds 7 januari zijn ook de problemen begonnen. Al meerdere keren een reset uitgevoerd maar dit lost niks op en de klantenservice geeft aan dat dit niet hoort maar daar blijft het dan ook bij.

Op het internet werkt een zoekopdracht wel maar als je dan vervolgens wilt doorklikken werkt het niet meer en krijg je melding met controleer je verbinding/firewall/proxy. Bij de tv kunnen we tv kijken maar de informatie en tvgids werken niet eveneens als Netflix/ alle smartwatch opties.

Op de telefoon werkt het ook niet. 

Gezien we door corona thuis moeten werken begint deze issue erg vervelend te worden. Hoe los ik dit op?

Welkom op het forum @MichelleLeanne. Dat is een lastig probleem. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier aan kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan gaan we kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. 


Profiel zojuist ingevuld.


Super, dank je wel! De wijziging had al verwerkt moeten zijn. Ik wil graag een storingsmonteur langs laten komen: er is beperkt plek voor morgen en anders dinsdag: komt dat ook uit? Het mobiele nummer wat je hebt ingevuld in je profiel staat nu geregistreerd op een ander adres: moet het adres aangepast worden naar het adres wat in je profiel ingevuld staat? Ik hoor graag zsm van jou, zodat ik een afspraak kan inplannen.


Hoe eerder hoe beter, hoe laat zou dat morgen ongeveer zijn? Het adres moet inderdaad aangepast worden naar het adres in mijn profiel.


Het plekje van morgen is helaas vergeven: het wordt dan dinsdag tussen 8 en 10 uur. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak. Laat je weten of je weer gebruik kunt maken van alle diensten, als de monteur langs geweest is?
Het adres van je mobiele nummer heb ik bij deze aangepast!


Hoi, wellicht dat het iets helpt. Ik heb ook de verhoging voor voorheen telfort van 100/100 naar 200/200 aangrvraagd. Alles leek ok, maar geen snelheidsverhoging. Na bellen en technische dienst aan de lijn twee weken lang toch even geprobeerd mijn eigen fritzbox routrr even kort eraf te halen en weer de experia box eraan, die ik gelukkig nog had. En toen liep het proces ineens door. Ik kreeg sms met voltooiing snelheidsverhoging en idd toen was de snelheid eindelijk 200/200. Toen kon ik weer eigen router koppelen.

Succes!


Ik lees dat de storingsmonteur alles werkend achtergelaten heeft. Omdat het adres van je mobiele abonnement nu overeenkomt met Internet en TV, heb ik extra voordelen op jouw mobiele nummer kunnen activeren (€5 korting per maand + een verdubbeling van het datategoed). Laat je weten of alles nu naar tevredenheid werkt, @MichelleLeanne?


Goedemiddag,

Het werkt inderdaad allemaal weer heel fijn!
Wel een kastje moeten aanschaffen maar dat is dan maar zo.


Ik heb omdat mijn internet niet werkte een bundel van 100GB voor een week gehad van jullie zodat ik een hotspot kon aanmaken. Nu is mijn nieuwe bundel afgelopen week in gegaan waardoor ik vanwege de hotspot al 11 gb verbruikt heb van mijn nieuwe bundel.

Kan dit worden aangepast? 

 


Super, blij om te horen!
Het verbruikte tegoed vanuit je eigen abonnement kan ik helaas niet aanpassen. Ik zie dat je nu nog ruim 18GB over hebt vanuit je eigen abonnement en ruim 83GB over hebt van de 100GB die je van ons gekregen hebt: ik ga er vanuit dat wij het met de bundel van 100GB ruimschoots gecompenseerd hebben! :wink: