Skip to main content

Kan wel connectie maken maar krijg geen verbinding met internet. Op de powerunit staat Power-Glas-Ethernet en er branden groene lichtjes bij Power en Ethernet. Ik heb glasvezel. Dus alles lijkt te werken, maar er staat “No Internet Acces”. 

En de lampjes op jouw modem?

Hoi ​@Remcovw1985, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

We zijn alweer een paar dagen verder, wat is nu de stand van zaken? Mocht dit probleem nog steeds spelen dan denk ik natuurlijk ook graag met je mee en ben ik in eerste instantie ook benieuwd hoe de lampjes op het modem (Experia Box) branden. Laten we dat als beginpunt pakken en vanuit daar verder kijken!

Inmiddels is de monteur geweest en er zat een fout in de centrale kast. Alles doet het nu weer!

Inmiddels is de monteur geweest en er zat een fout in de centrale kast. Alles doet het nu weer!

Goed om te lezen dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat het probleem ook al is verholpen ​@Remcovw1985 , top!
En bedankt ook dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen, dat wordt gewaardeerd :) 

Reageer