Skip to main content
Beantwoord

Internet zelf aansluiten en de monteur afzeggen?

  • March 6, 2020
  • 3 reacties
  • 243 keer bekeken

vorige week een monteur gehad omdat de binnenkomende kabel een zooitje was en de kabel was dus ook ergens kapot dus kreeg ik vandaag een man om dat te herstellen en deze man heeft netjes de kabel gemaakt en een nieuwe isra20 opgehangen. 

Nou kan ik dat allemaal prima zelf verder aansluiten maar ik weet dus niet welke lijn het signaal binnenkomt en heeft  het überhaupt zin om het zelf te doen? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Duidelijk, die kastjes zien we hier niet al te vaak, hehe. Ik kan vanaf hier in ieder geval niet zien waar je verbinding op binnenkomt.Vandaar mijn vraag. Mijn advies is om dit niet zelf te gaan doen en aan een monteur over te laten, wel zo makkelijk.

Edit: Sterker nog, volgens mij staat er zelf in het kastje dat dit door een monteur dient te worden gedaan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Wai, welkom op het forum. 

Even voor mijn duidelijkheid, wat bedoel je met een Isra20 punt. Ik moet dan denken aan een punt met 20 aansluiten, zie hieronder. Is dit daadwerkelijk wat er bij jou is geplaatst? Dan volgt een andere vraag, is dit een (oud) bedrijfspand of iets dergelijks? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2020

Hi Wai, welkom op het forum. 

Even voor mijn duidelijkheid, wat bedoel je met een Isra20 punt. Ik moet dan denken aan een punt met 20 aansluiten, zie hieronder. Is dit daadwerkelijk wat er bij jou is geplaatst? Dan volgt een andere vraag, is dit een (oud) bedrijfspand of iets dergelijks? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

 

 

Het is inderdaad vroeger een winkel pand geweest wat nu een woning is, en er hang inderdaad zo'n isra punt.Ik weet alleen niet of alle lijnen werken maar in principe heb ik ze allemaal voor mezelf.

Als het goed is is alles ingevuld op mijn profiel

 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Duidelijk, die kastjes zien we hier niet al te vaak, hehe. Ik kan vanaf hier in ieder geval niet zien waar je verbinding op binnenkomt.Vandaar mijn vraag. Mijn advies is om dit niet zelf te gaan doen en aan een monteur over te laten, wel zo makkelijk.

Edit: Sterker nog, volgens mij staat er zelf in het kastje dat dit door een monteur dient te worden gedaan.