Sinds een paar dagen nu valt ineens het internet compleet weg en werkt niet meer zoals het hoort zodra het terug komt. bijna niks laad meer zowel op ethernet als wifi. dit is tot nu toe alleen maar te fixen door mijn modem te herstarten/ resetten.
lampjes op de modem zelf doen ook vreemd. soms bij geen internet zie ik de lampjes van “internet” en “wifi” niet branden. op andere momenten zie ik een rood lampje bij het power icoontje en verder niks.
tweemaal getest voor storingen via mijnkpn. beide met dezelfde opdracht om mijn modem te resetten.
ik heb de modem volledig gereset met een pinnetje. dat werkte niet. ik heb de kabels allemaal volledig losgehaald en zo gelaten voor 1 minuut voordat ik ze opnieuw aansloot. dat werkte niet.
ik heb in de wanhoop zelfs mijn sonos boxje afgesloten aangezien forum posts hier erover spraken.
sinds dit begonnen is gebeurd het meer en meer frequent. inmiddels soms 2 of 3 keer binnen een half uur. en soms juist weer totaal niet voor meerdere uren.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.