Ik probeer al maanden mijn internetabonnement op te zeggen. Na meerdere mails naar opzeggen@kpn.com te hebben gestuurd, meer dan 12 telefoon gesprekken te hebben gehad en na 3 terugbelverzoeken geen een keer terug te zijn gebeld is de maat vol. Vanaf september probeer ik al op te zeggen, omdat kpn niet levert in het gebied waar ik naartoe verhuisd ben. De klantenservice is niet behulpzaam. De personen die ik spreek kunnen nooit zelf in het systeem kijken, moeten mails sturen naar de backoffice en kunnen mij nooit in de cc meenemen. In het een na laatste telefoongesprek dat ik voerde met kpn gaf de medewerker toe dat meerdere medewerkers hun werk niet goed hadden gedaan. Deze medewerker gaf toe dat meerdere medewerkers die ik heb gesproken het abonnement al hadden kunnen opzeggen. Zelf kon deze medewerker ook niet opzeggen, maar heeft wel een klacht ingediend over de medewerkers die hebben verzaakt hun werk goed te doen. Ik kan nooit doorverbonden worden met iemand die wel kan helpen of een leidinggevende, want ‘die zitten niet aan de telefoon’. Iedereen werkt langs elkaar heen. Vandaag werd ik gebeld dat ik een uittreksel van de gemeente niet had aangeleverd, wat ik al lang heb gedaan. Het telefoongesprek was totaal nutteloos, want, wederom, kon het contract niet worden opgezegd. Dit is het meest klantonvriendelijke wat ik ooit heb meegemaakt. En wel blijven factureren voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken. Ik eis dat het abonnement direct wordt opgezegd en ik met terugwerkende kracht vanaf de datum van verhuizing mijn abonnementskosten terug krijg betaald.
Beste
Hi
Ook dat gevraagd wordt om zaken die je al aangeleverd hebt, zoals het bewijs van uitschrijving uit de gemeente.
Ik weet niet via welke weg de klacht is ingediend, maar ik raad je aan om het nog via ons klachtenformulier te proberen. Daar kun je ook bijlages bij uploaden.
Daar kun je bijvoorbeeld afbeeldingen uploaden van de mail die je verstuurd hebt met daarin de uitschrijving van de gemeente.
Ik verwacht dat het via die weg dan wel goed opgepakt wordt, zeker als je alle bewijsmaterialen aan de melding toevoegt.
Excuses dat dit zo lang duurt en ik hoop dat het nu goed geregeld wordt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.