Skip to main content

Hoi, ik heb internetproblemen. Resetten van modem werkt niet en ik kom niet door de wifi-tool heen. Ik moet thuiswerken, kan iemand mij helpen?

Welkom bij ons op het forum @Pimvh. Als je thuiswerkt is een werkende verbinding belangrijk inderdaad! Wat voor problemen heb je precies met het internet? Je hebt het over de WiFi tool (ik neem aan dat je daarmee de WiFi Manager bedoelt?), betekent dat dat het over jouw WiFi verbinding gaat of merk je het ook bij een bekabelde verbinding?

Zou je het kunnen toelichten?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Pimvh. Is de WiFi Manager toch nog gelukt? 


Hoi Jasper, het probleem was opgelost maar ik heb wel een dag gemist. Het vervelende aan de wifi manager is dat je verbonden moet zijn als je hem wil testen. Je kan er dus niks aan doen als je ook niet kan verbinden. Dit probleem was in ieder geval regionaal, jammer dat het dan zo lang duurt voordat iemand reageert (alle contact kanalen zijn natuurlijk zo goed mogelijk verstopt). Het was veel beter geweest als kpn me een mailtje stuurt dat er een storing is en dat ik dus niet zelf aan mijn modem hoef te zitten.


Goed om te lezen dat de storing is opgelost Pim. Hoe het in deze situatie precies is gegaan durf ik niet te zeggen aangezien ik geen gegevens van je hebt. Het kan zijn dat een storing op dat moment nog niet bekend was en er daarom niets over te vinden was.