Skip to main content

Ik luister altijd radio via mijn telefoon, KPN abonnement, maar hij valt idd steeds weg. Hoe kan ik dit probleem oplossen. Ik luister niet via een algemene site waar alle zenders beschikbaar zijn, maar ook bij Sky of radio 538 zelf valt hij steeds weg. Telkens weer opnieuw opstarten is vreselijk irritant, want soms valt hij na 30 seconden alweer uit?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi Marisca, welkom op het forum. 

Hoe luister jij precies? Ik lees via de website, bedoel je daarmee dat je een browser op je mobiel opent en daarmee luister? Wat gebeurt er als je dit via een app probeert? De app van de radiozender bedoel ik dan. Deze kun je downloaden in de appstore van je toestel. Welke telefoon heb jij overigens?


Ik luister idd via de browser en nooit via de app. Mss is dat idd een optie. Heb vanmorgen Juke gedownload en dat gaat wel beter, maar ook daar valt hij af en toe weg. Maar minder vaak. Ik heb een iPhone 8. Ik ga het morgen eens proberen via de app van het radiostation zelf. Bedankt voor de tip! 


Probeer eens de applicatie Nederland.fm.En als je ook buitenlandse zenders wilt gebruiken dan kun je TuneIn downloaden. Beide applicaties gebruik ik op een IPhone zonder problemen.


Ik ben benieuwd! 

Probeer eens de applicatie Nederland.fm.En als je ook buitenlandse zenders wilt gebruiken dan kun je TuneIn downloaden. Beide applicaties gebruik ik op een IPhone zonder problemen.

Heb jij bij Nederland.fm geen last van al die reclames? Gisteren ook even geprobeerd. 


Ik stoor me niet zo aan die reclames. Het is gratis en het werkt goed.Â