Skip to main content

Ik heb een melding gehad dat mijn internetsnelheid gratis wordt verhoogd naar 1Gbit/s.

Nu is hij verhoogd naar 1Gbits, alleen betaal ik hier wel 2.50 voor per maand??

Graag hoor ik wanneer dit omgezet is naar gratis, anders verlaag ik het weer. 

 

 

Heeft u het zelf verhoogd via MijnKPN? 


Ja heb het zelf veranderd naar 1gbits, zag pas later dat het 2.50 kost per maand. Vandaar mijn vraag of dat nog gaat wijzigen?


ik denk dat het vorige aanbod in zijn geheel niet meer geld ook niet als je eventueel de betaalde upgrade terugdraait


De melding was volgens mij geen aanbod maar een gegeven dat iedereen op 1gbits overgezet zou worden? 

Kreeg dit namelijk via de post binnen.


De melding was volgens mij geen aanbod maar een gegeven dat iedereen op 1gbits overgezet zou worden? 

Zeker niet. Was het maar zo'n feest. KPN kiest "willekeurige" klanten u die voor deze actie in aanmerking komen. U was 1 van de gelukkige. En u had daar helemaal niets voor hoeven/moeten doen. Het had binnen een paar dagen of weken vanzelf gebeurt.

Nu heeft u zelf uw abonnement aangepast. Nu is de kans aanwezig dat het hele feest niet doorgaat zoals @robinjoo1 al aangeeft. 


Ik vind het eigenlijk buitengewoon frustrerend dat KPN zo'n actie verzint waarbij dus alleen mensen die glasvezel hebben voor in aanmerking komen. 

Komt er ook nog een keer iets voor klanten die nog op het antieke koperdraadje zitten?


Ik vind het eigenlijk buitengewoon frustrerend dat KPN zo'n actie verzint waarbij dus alleen mensen die glasvezel hebben voor in aanmerking komen. 

En dan ook een geselecteerde groep van abonnees want ook ik heb nog nooit zo'n actie mogen ervaren.

Ik ben wel benieuwd wat de criteria zijn om abonnees voor zo'n actie te selecteren.

Eens kijken of ik ze kan triggeren. 😉

Hé KPN, er lopen hier een hoop colporteurs van Ziggo door het dorp, wordt het niet eens tijd voor een actie. 😇