Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid inzien

• October 25, 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben overgestapt van Telfort naar KPN, waardoor ik een 'TFT Internet en Interactieve TV'-abonnement heb. Graag zou ik willen weten wat mijn maximale snelheid is bij dit pakket, aangezien ik dit niet kan vinden.

Graag hoor ik van u.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Alik981 , als je bij TFT je snelheid nooit hebt aangepast is je snelheid waarschijnlijk een 50/5 abo, dat betekent dat je maximaal TOT 50Mbit/s kunt halen, afhankelijk van de afstand tot de centrale (kast) kan dit ook lager zijn in de praktijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • October 25, 2020

Hallo @Alik981 , als je bij TFT je snelheid nooit hebt aangepast is je snelheid waarschijnlijk een 50/5 abo, dat betekent dat je maximaal TOT 50Mbit/s kunt halen, afhankelijk van de afstand tot de centrale (kast) kan dit ook lager zijn in de praktijk.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 25, 2020

Hallo @Alik981 , als je bij TFT je snelheid nooit hebt aangepast is je snelheid waarschijnlijk een 50/5 abo, dat betekent dat je maximaal TOT 50Mbit/s kunt halen, afhankelijk van de afstand tot de centrale (kast) kan dit ook lager zijn in de praktijk.

Dank voor uw antwoord. Weet u wellicht hoe ik dit kan nagaan of dit zeker klopt? Ik heb het waarschijnlijk niet aangepast, maar zou het voor de zekerheid wel willen weten..

• October 25, 2020

Hallo @Alik981 je kunt in MijnKPN je huidige abo zien dat begint met TFT of een oude TFT-factuur even opzoeken, als daar geen optie snelheid aangevinkt en berekend staat heb je de standaard snelheid.