Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik ben overgestapt van Telfort naar KPN, waardoor ik een 'TFT Internet en Interactieve TV'-abonnement heb. Graag zou ik willen weten wat mijn maximale snelheid is bij dit pakket, aangezien ik dit niet kan vinden.

Graag hoor ik van u.

Hallo @Alik981 , als je bij TFT je snelheid nooit hebt aangepast is je snelheid waarschijnlijk een 50/5 abo, dat betekent dat je maximaal TOT 50Mbit/s kunt halen, afhankelijk van de afstand tot de centrale (kast) kan dit ook lager zijn in de praktijk.

 


Hallo @Alik981 , als je bij TFT je snelheid nooit hebt aangepast is je snelheid waarschijnlijk een 50/5 abo, dat betekent dat je maximaal TOT 50Mbit/s kunt halen, afhankelijk van de afstand tot de centrale (kast) kan dit ook lager zijn in de praktijk.

 


Dank voor uw antwoord. Weet u wellicht hoe ik dit kan nagaan of dit zeker klopt? Ik heb het waarschijnlijk niet aangepast, maar zou het voor de zekerheid wel willen weten..


Hallo @Alik981 je kunt in MijnKPN je huidige abo zien dat begint met TFT of een oude TFT-factuur even opzoeken, als daar geen optie snelheid aangevinkt en berekend staat heb je de standaard snelheid.