Skip to main content

Zoals de titel zegt is dit probleem er nu zo een maand, er is bij ons niks veranderd. Dit is zowel met kabel als zonder.

Wat ik heb geprobeerd:

  • Router opnieuw opstarten
  • Router van de stroom voor 1 minuut
  • Channel van auto gehaald en op een vrij kanaal gezet, deed niks dus weer terug op auto gezet.
  • Fabrieks instellingen op de router teruggezet.
  • Alle apparaten van het netwerk gehaald behalve een bekabelde en toen weer getest.

Ik weet zo niet meer wat ik hier zelf kan doen. We hebben vorig met een soort van vergelijkbaar probleem gehad (NIET hetzelfde) en toen zijn we van een V7 naar een V9 gegaan.

Hoi @kloiik, de internetsnelheid is dus flink omlaag gegaan. Resetten etc. heeft dus allemaal niet tot een oplossing geleid tot dusver. Ik heb even meegekeken. Jouw verbinding moet zo 24 aankunnen, het is dus wel flink te laag. 

Zou je een paar screenshots kunnen sturen van een speedtest die je met een bekabelde verbinding heb gemeten? En kun je vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal twee meter zonder splitter? Modem heeft recent nog een reset gehad toch? 


Ik ga er van uit dat de snelheid weer is wat je zou verwachten. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.