Skip to main content
Vraag

Internetsnelheid komt niet verder dan 46, ondanks dat ik nu 200 heb

• June 9, 2025
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb op 13 mei 2025 mijn gratis 200 Mbit/s bevestigd. Kreeg na een test inderdaad een hoge snelheid. Nu test ik mijn snelheid weer kom niet hoger dan 

dan 46 mbit/s download en 37 mbit/s upload. ??? 

Gebruik deze al binnen 15 minuten
Geniet ervan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 9, 2025

Je moet wel op dezelfde plek meten, op grotere afstand van het modem neemt de snelheid snel af ​@Hoeksa.

Overigens telt officieel alleen een meting die bekabeld verricht is...dus...hoe is er getest door jou?

• June 9, 2025

Ik heb op 13 mei 2025 mijn gratis 200 Mbit/s bevestigd...

Ik wist niet dat je dat moest bevestigen. Volgens mij hoefde je daar niets voor te doen. Er zijn heel veel topics over voorbij gekomen. Nergens heb ik iets gelezen over bevestigen. Stond dat echt zo in de email die je daarover gekregen hebt?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 9, 2025

Ik heb op 13 mei 2025 mijn gratis 200 Mbit/s bevestigd...

Ik wist niet dat je dat moest bevestigen. Volgens mij hoefde je daar niets voor te doen. Er zijn heel veel topics over voorbij gekomen. Nergens heb ik iets gelezen over bevestigen. Stond dat echt zo in de email die je daarover gekregen hebt?

Volgens mij bedoelt ​@Hoeksa  dat hij het van KPN bevestigd heeft gekregen, ​@Marlon92. Dat gebeurt door middel van een mail. Zelf hoef je niks te doen inderdaad.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is een vreemde situatie ​@Hoeksa. Voer je die test bekabeld uit op dit moment?