Beantwoord
Internetsnelheid laag en onduidelijkheid over upgrade
Zat op postcode check te kijken en er stond dat er gewerkt werd aan verbetering van de internetsnelheid ze gingen met glasvezel naar de wijkkasten gebeld en ze zeiden dat alles klaar was in september klaar was en een paar dagen later was alles van de site af weer gebeld en nu wisten ze ineens nergens van stond niks in de planning is dat hoe kpn omgaat met haar klanten wel elk jaar de prijs omhoog maar verbeteringen homaar wat is 11 mbit in deze tijd ik zit in stenentijdperk gaat over postcode 2548 is nieuwbouw
Beste antwoord door Bart_
Hallo @Johndev Het lijkt er op dat die upgrade er inderdaad aan zit te komen, begreep ik van @Ward_ Ik kan je niet vertellen wanneer het precies zal zijn, maar ik vermoed dat de werkzaamheden in het derde kwartaal van dit jaar zijn afgerond.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.