Skip to main content

Hoi,

 

ik woon in Mijdrecht en we hebben nu zo’n 4 jaar KPN en het internet is nog steeds DRAMA. Al jaren wordt beloofd dat het netwerk verbeterd gaat worden maar nee. 
 

we hebben een download snelheid van 27mbps en er ligt nog koper in de grond. Andere delen van Mijdrecht hebben beter internet. Het is bijna niet te doen zo. 
 

wanneer wordt hier eens werk van gemaakt? Andere aanbieders bieden wel normale internetsnelheden en het is zo frustrerend dat we echt nadenken om dan maar over te stappen. 

Hi @Michelledeg94! Ik heb het even nagekeken en ik zie inderdaad dat er geen hogere snelheid beschikbaar is. Er is simpelweg nog geen beter netwerk bij jou in de straat. Er staat helaas nog een directe upgrade van het netwerk gepland, ook niet voor glasvezel. Ik ben dan ook bang dat er op korte termijn geen beter netwerk aangelegd zal worden. 

Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik kan het niet anders maken. Wel kun je je natuurlijk inschrijven op www.kpnnetwerk.nl. Je wordt dan als eerste op de hoogte gesteld van ontwikkelingen van glasvezel bij jou in de straat. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 


Een goed werkende verbinding 27Mbit/s is voor vele (zo niet alle) toepassingen ruim voldoende.

Ook met meerdere gebruikers. Het komt vaak voor dat de oorzaak van problemen onterecht hier in wordt gezocht maar eigenlijk door iets anders wordt veroorzaakt.


Een goed werkende verbinding 27Mbit/s is voor vele (zo niet alle) toepassingen ruim voldoende.

Ook met meerdere gebruikers. Het komt vaak voor dat de oorzaak van problemen onterecht hier in wordt gezocht maar eigenlijk door iets anders wordt veroorzaakt.

Ja dat snap ik. Maar wij hebben best veel devices die allemaal high quality content leveren. 2 devices die worden gebruikt voor online gamen, dan nog muziek streaming, smart home apparatuur, Netflix en Apple TV   Dus dat trekt nog wel wat. Als meer dan 2 mensen in de woning zijn lijkt het internet non-existent te zijn. 


Reageer