Skip to main content

Ben begin februari verhuisd en had op mijn nieuwe adres nog geen glasvezel. Er werd een snelheid van 50 beloofd maar haal Max 18. Zakt vaak terug naar 8 zelfs. Tv moest steeds bufferen en vaak was het beeld zo slecht dat er niet fatsoenlijk naar te kijken was. Vanuit KPN wel gekeken of de snelheid verhoogd kon worden maar dat was niet mogelijk. Bij lange na dus niet de 75% die je minimaal moet krijgen volgens contract. Verleden week mijn abonnement vanwege wanprestatie opgezegd. Moest ik toch nog een maand extra betalen vanwege de opzegtermijn werd gezegd. Schandalig. Zou eigenlijk mijn geld over de maanden februari en maart ook terug moeten krijgen. Gaarne actie vanuit de KPN hierop. Ps: glasvezel wordt pas in juni/juli opgeleverd. Was voor mij geen optie op nog eens drie maanden zonder functionerend internet te zitten. Zwaar teleurgesteld in de afhandeling tot nu toe. Was jaren zeer tevreden klant. 

Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Bij lange na dus niet de 75% die je minimaal moet krijgen volgens contract.

Bij koper is de snelheid volgens het contract "tot 50 mbit". Dat kan dus ook 18 zijn.

Bij het afsluiten kunt u zien welke snelheid er naar verwachting haalbaar is op uw adres. Bijvoorbeeld:

Welke snelheid stond daar bij u? Zal vast niet precies 50 zijn geweest.

U kunt het beste bellen. Via dit forum gaat u geen geld terug krijgen denk ik.

Heeft u inmiddels bevestiging gekregen per mail van de opzegging? 


Dank voor je aanvulling. 28 stond er. Haalde maximaal 18 maar was regelmatig lager (daalde zelfs tot 😎 waardoor ik niet eens meer fatsoenlijke tv ontvangst had. Inmiddels ook formele klacht ingediend. 


En die lage snelheid heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop of met wifi?


Bekabeld met alleen laptop aangesloten op modem met nieuwe door de KPN verstrekte kabels. 


Welk type modem heb je? Geen draadloze verbindingsets in gebruik?


V12 en geen verbindingssets. 


Hoi @Klaas172 . Ik zie een ophef in het systeem staan.  Ik begrijp dat je KPN gaat verlaten?


Klopt. Viel regelmatig niet normaal tv te kijken. Veel contact gehad met klantenservice en backoffice. Snelheid kon niet aangepast worden. 


Klopt. Viel regelmatig niet normaal tv te kijken. Veel contact gehad met klantenservice en backoffice. Snelheid kon niet aangepast worden. 

Dus je gaat nu naar Ziggo? @Klaas172 

Want bij een andere provider via koper ga je weer precies hetzelfde krijgen.

 


Ook dat klopt. Geen andere optie tot glasvezel van KPN. 


Okay. Jammer maar ook begrijpelijk.  Misschien zien we je weer als glasvezel er is?  In ieder geval een fijn weekend. 


Reageer